Роз’яснення щодо нарахувань за централізоване опалення

image

Підвищення навесні 2016 року в 2,3 рази ціни на природний газ та подорожчання на третину, порівняно з минулим опалювальним сезоном, електроенергії спричинили нинішнє зростання тарифів на централізоване опалення та постачання гарячої води майже вдвічі. Хоча за кілька днів уже весна, але «тарифна» тема  надзвичайно актуальна для вінничан.

Нагадаємо, що нарахування за послугу з централізованого опалення проводиться відповідно до чинного законодавства.

 Таким чином, у будинках, які облаштовані приладами обліку теплової енергії, вартість за послугу з централізованого опалення нараховується відповідно до кількості спожитих гігакалорій. 80%  житлового фонду, якому теплове підприємство надає свої послуги, облаштоване тепловими лічильниками.

Решті – 20% нарахування за централізоване опалення здійснюється на підставі середньозваженого споживання теплової енергії відповідно до показників лічильників, котрі встановлені у будинках, що обслуговує КП ВМР «ВМТЕ».

Останнім часом до підприємства надходять звернення від споживачів із проханнями роз’яснити суми нарахувань, які вінничани побачили у своїх платіжних документах.

У першу чергу, звертаємо увагу всіх споживачів на те, що цьогорічна зима нагадала нам про те, якою може бути температура в цю пору року. Зрозуміло, що через морози споживається більше тепла. Тому в середньому рахунки зросли на 10%, в порівнянні з цифрами в осінніх платіжках.

Також варто зауважити, що у 2016 році в міжопалювальний період було встановлено близько 200 приладів обліку теплової енергії. Відповідно з початку опалювального сезону 2016-2017рр нарахування здійснювалися за фактично спожиту теплову енергію.

 Але на відміну від споживачів, у будинках яких встановлені лічильники теплової енергії вже не першу зиму, новачки ще не випрацювали культуру споживання й повинні розуміти, що тепло у їхніх помешканнях залежить не лише від наданої послуги, а й від раціонального використання та рівня утеплення помешкання.

Наголошуємо, що тепловий лічильник не врятує від втрат теплової енергії, але здатен навчити раціонально її використовувати. Аби у ваших домівках тепло затрималося якнайдовше, зведіть до мінімуму місця тепловтрат (стіни, вікна, двері). Це допоможе зберегти до 30 % тепла.

Нині ж опалювальний сезон триває, котельні КП ВМР «ВМТЕ» працюють у штатному режимі, і збільшення  нарікань на неякісні послуги з теплопостачання не спостерігається. А поодинокі звернення розглядаються фахівцями підприємства спільно з балансоутримувачами будинків (ОСББ, ЖЕК). Найчастіше це звернення пов’язані зі зниження температури в квартирах.

Аналіз показує, що основна причина цього -  невміле регулювання мешканцями житлового будинку обсягів споживання теплової енергії,  нерівномірний її розподіл в межах будинку внаслідок неробочого стану регулюючої арматури або ж якісь самовільне втручання споживачів у роботу системи теплозабезпечення будинку.  

Водночас потрібно розуміти, що зона відповідальності теплопостачального підприємства завершується стіною житлового будинку, а за справність внутрішньобудинкової системи опалення відповідальність несе балансоутримувач.



АКТУАЛЬНІ ТЕМИ: ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕННЯ


              
;