
Якщо
вчасно не подали показники лічильників гарячої води - отримаєте платіжку з
нарахуваннями за спожиту послугу з постачання гарячої води відповідно до
показників загальнобудинкового лічильника (якщо такий встановлений у вашому
будинку), або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб.
Як виправити ситуацію?
Якщо показники забули передати лише один
раз, за минулий місяць, то:
- телефонуйте до кол-центру КП
«Вінницяміськтеплоенерго»:
(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по
четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з
8:30 до 16:15, без перерви);
- або надішліть повідомлення у Viber за номером (098)
160-54-44.
Якщо показники не передавали кілька
місяців, для їх коригування необхідно викликати контролера:
- залиште заявку на офіційному сайті КП
«Вінницяміськтеплоенерго» https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker
;
- або напишіть повідомлення у Viber за номером (098)
160-54-44;
- або телефонуйте до кол-центру КП
«Вінницяміськтеплоенерго»: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по
четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з 8:30 до 16:15, без перерви).