Забули подати показники лічильників гарячої води? Як виправити ситуацію?

image

Якщо вчасно не подали показники лічильників гарячої води - отримаєте платіжку з нарахуваннями за спожиту послугу з постачання гарячої води відповідно до показників загальнобудинкового лічильника (якщо такий встановлений у вашому будинку), або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб.

Як виправити ситуацію?

Якщо показники забули передати лише один раз, за минулий місяць, то:

- телефонуйте до кол-центру КП «Вінницяміськтеплоенерго»:

(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:30,  у п’ятницю з 8:30 до 16:15, без перерви);

- або надішліть повідомлення у Viber за номером (098) 160-54-44.

 

Якщо показники не передавали кілька місяців, для їх коригування необхідно викликати контролера:

- залиште заявку на офіційному сайті КП «Вінницяміськтеплоенерго» https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker ;

- або напишіть повідомлення у Viber за номером (098) 160-54-44;

- або телефонуйте до кол-центру КП «Вінницяміськтеплоенерго»: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з 8:30 до 16:15, без перерви). 



АКТУАЛЬНІ ТЕМИ: ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕННЯ


              
;