Якщо вчасно не подали показники
лічильників гарячої води - отримаєте платіжку з нарахуваннями за спожиту
послугу з постачання гарячої води відповідно до показників загальнобудинкового лічильника
(якщо такий встановлений у вашому будинку), або по нормативу, з урахуванням
кількості прописаних осіб.
Як виправити ситуацію?
Якщо показники забули передати лише один раз, за
минулий місяць, то:
- телефонуйте до кол-центру КП «Вінницяміськтеплоенерго»:
(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по
четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з
8:30 до 16:15, без перерви);
- або надішліть повідомлення у Viber за номером (098)
160-54-44.
Якщо показники не передавали кілька місяців, для їх
коригування необхідно викликати контролера:
- залиште заявку на офіційному сайті КП «Вінницяміськтеплоенерго»
https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker
;
- або напишіть повідомлення у Viber за номером (098)
160-54-44;
- або телефонуйте до кол-центру КП «Вінницяміськтеплоенерго»:
(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:30, у
п’ятницю з 8:30 до 16:15, без перерви).