Підготовка до опалювального сезону 2024-2025
рр
перебуває на фінішній прямій. Обладнання
теплопостачального комплексу КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» готове до
запуску.
А як виглядають справи з готовністю багатоповерхівок
міста?
Нагадаємо, що готувати до опалювального сезону внутрішньобудинкові
системи теплопостачання мають управлінські компанії на замовлення мешканців
будинків. Щоб отримувати сталі та якісні послуги у свої оселі, теплопостачальне
обладнання будинків має бути справним і сам будинок має бути підготовленим.
Звертаємо увагу, що відповідно до Закону
України «Про житлово-комунальні послуги»
внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - це спільне майно власників житлових та
нежитлових приміщень будинку.
Мешканці багатоповерхівок
повинні це розуміти і спільно із залученими
фахівцями, які спеціалізуються у сфері обслуговування та ремонту внутрішньобудинкових
систем, підходити до питання з підготовки будинків відповідально.
Варто зауважити, що на основі виявлених недоліків у
роботі внутрішньобудинкових систем постачання теплової енергії у минулий
опалювальний період, управлінським компаніям було видано перелік заходів, які
необхідно виконати. Але, на жаль, інженери підприємства, при проведенні
обстежень багатоповерхівок, фіксують одні й ті самі не виправлені порушення.
Обстеження багатоповерхівок фахівцями КП ВМР
«Вінницяміськтеплоенерго» міста на готовність систем теплопостачання до
опалювального періоду не примха підприємства, а запорука та сталість отримання
якісних послуг з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води у
холодну пору року.
Під час таких обстежень наші фахівці допомагають
визначити проблемні місця у внутрішньобудинкових системах теплопостачання. Тому
що у більшості випадків скарги споживачів щодо отримання неякісних послуг
пов’язані з проблемами у внутрішньобудинкових системах.
За результатами перевірки складається Акт-вимога із
переліком заходів, які необхідно виконати, щоб отримати Акт готовності будинку до
опалювального сезону.
Акт-вимога надається управляючим компаніям, головам
правлінь ОСББ чи житлово-експлуатуючим організаціям, адже саме вони
відповідають за обслуговування внутрішньобудинкових систем відповідно до
договорів, укладених зі співвласниками житлових будинків (ЗУ “Про житлово-комунальні
послуги”).
Вкрай важливо
виконати всі прописані заходи, відповідно до виданого Акту-вимоги, найбільш
важливі з яких:
- виконати ревізію та встановити розрахункові сопла
на елеваторних вузлах та звужувальні пристрої (дросельні діафрагми) на вводах
систем теплоспоживання;
- провести гідропневматичне промивання всієї системи
теплоспоживання водопровідною водою до повного освітлення протитечією;
- виконати гідравлічні випробування систем
теплоспоживання;
- відремонтувати або, у разі
необхідності, замінити непрацюючу арматуру;
- відновити ізоляцію на розподільчих
трубопроводах систем постачання теплової енергії та гарячої води;
- перевірити та відновити герметизацію інженерних
вводів.
Зауважимо, що відповідальність за справність
внутрішньобудинкових систем та рівномірний розподіл теплової енергії у середині
будинку лежить на плечах мешканців багатоповерхівок.
Що стосується юридичних споживачів, то підприємство
вже видало 150 Акти готовності. Керівники закладів відповідально
ставляться до підготовки, виконують всі прописані заходи і, як результат,
проблеми з якістю отриманих послуг, відсутні.