Якщо вчасно не подали показники
лічильників гарячої води - отримаєте платіжку з нарахуваннями за спожиту
послугу з постачання гарячої води відповідно до показників загальнобудинкового лічильника
(якщо такий встановлений у вашому будинку), або по нормативу, з урахуванням
кількості прописаних осіб.
Як виправити ситуацію?
- ЯКЩО ПОКАЗНИКИ ЗАБУЛИ ПЕРЕДАТИ ЛИШЕ ОДИН РАЗ, ЗА
МИНУЛИЙ МІСЯЦЬ, ТО:
- телефонуйте до кол-центру КП ВМР
«Вінницяміськтеплоенерго»:
(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по
четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з
8:30 до 16:15, без перерви);
- або надішліть повідомлення через Viber або Telegram
за номером (098) 160-54-44.
- ЯКЩО ПОКАЗНИКИ НЕ ПЕРЕДАВАЛИ КІЛЬКА МІСЯЦІВ, ДЛЯ ЇХ
КОРИГУВАННЯ НЕОБХІДНО ВИКЛИКАТИ КОНТРОЛЕРА:
- залишити заявку на виклик контролера будь-яким
зручним способом комунікації:
- на офіційному сайті КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»
за посиланням https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker
;
- у чат-боті ВМТЕ в Telegram за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot обрати функцію «Виклик
контролера»;
- написати повідомлення у Viber або Telegram за
номером (098) 160-54-44;
- зателефонувати до кол-центру КП ВМР
«Вінницяміськтеплоенерго»: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по
четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з 8:30 до 16:15, без перерви).