
Контролера КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»
необхідно викликати:
-
для фіксації контрольних показників лічильників гарячої води;
-
для розпломбування чи опломбування індивідуальних лічильників гарячої води;
-
у разі пошкодження або порушення пломби на лічильнику;
-
у випадку самовільного демонтажу лічильника гарячої води або його пошкодження;
-
у випадку виникнення аварійної ситуації – витік гарячої води в межах
лічильника.
Також
нагадуємо способи, за допомогою яких можна викликати контролера:
-
через чат-бот ВМТЕ у Telegram - перейдіть за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot
та оберіть функцію «Виклик контролера»;
- написати повідомлення у Viber або Telegram
за номером (098) 160-54-44;
- зателефонувати до кол-центру (098)
160-54-44 або (0432) 60-54-44 - з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у
п’ятницю з 08:30 до 16:15.
- залишити
заявку на офіційному сайті підприємства за посиланням https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker
.
Онлайн-заявка опрацьовується протягом двох робочих днів. При створенні заявки
обов’язково зазначайте коректну електронну адресу, адже саме на зазначену вами
адресу, буде відправлено відповідь щодо дня приходу контролера.