ЗВ’ЯЗОК З КП ВМР «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО»

image

Перед кожним працівником КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» стоїть важлива задача - налаштувати взаємодію між споживачем та підприємством так, щоб досягнути позитивного рішення в будь-якій ситуації.

Адже ефективність комунікації зі споживачами - ключові фактори успіху будь-якої організації.

Нагадуємо, способи  комунікації з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:
- (0432) 43-34-95 - аварійно-диспетчерська служба цілодобово опрацьовує звернення, щодо забезпечення споживачів послугами з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води;
- (0432) 60-54-44 або (098) 160-54-44 – щодо нарахувань та іншої інформації по особовому рахунку, подача показників лічильників гарячої води, виклик контролера або фахівця з повірки (пн-чт з 08:30-17:30, пт з 08:30-16:15);
-
Viber (098) 160-54-44 - цей канал комунікації працює в режимі повідомлень (нарахування, подача показників, виклик контролера або фахівця з повірки );

- Telegram (098) 160-54-44 - цей канал комунікації працює в режимі повідомлень (нарахування, подача показників, виклик контролера або фахівця з повірки );
- чат-бот ВМТЕ у Telegram - тут можна передати показники індивідуальних лічильників гарячої води, викликати контролера, викликати фахівця з повірки;
- офіційний сайт КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за посиланнями:
https://vmte.vn.ua/public/consumer/counter  - подати показники індивідуальних приладів обліку  гарячої води;
https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker - оформити заявку на виклик контролера;
https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/verification - оформити заявку на виклик фахівця з повірки;
https://vmte.vn.ua/public/contactUs - написати online-звернення;
office@vmte.vn.ua  - надіслати звернення на офіційну електронну пошту КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго».
- написати звернення у застосунок Мessenger на сторінці підприємства у Facebook  
https://business.facebook.com/latest/inbox/all?asset_id



АКТУАЛЬНІ ТЕМИ: ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕННЯ


              
;