
Працює з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.
За допомогою кваліфікованих фахівців ваше питання може вирішитись як в телефонному режимі, так і в режимі повідомлень через застосунки Viber або Telegram. Звертаємо увагу, що у цих застосунках можна написати повідомлення, надіслати фото, скріншоти та файли в форматі Word, PDF тощо.
Зв’язатись з кол-центром КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» можна:
- за телефонами: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44;
- через Viber у режимі повідомлень за номером (098) 160-54-44;
- через Telegram у режимі повідомлень за номером (098) 160-54-44.
Також, для вирішення нагальних питань, звертайтесь через офіційний сайт підприємства, категорія «Оnline-звернення» https://vmte.vn.ua/public/contactUs/online_services або у Messenger на сторінці КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у Facebook https://business.facebook.com/latest/inbox/all... .
Важливо! Під час оголошеного сигналу «Повітряна тривога», працівники підприємства перебувають в укритті.
Всі повідомлення, які в цей час надійдуть у застосунки Viber або Telegram, будуть опрацьовані операторами кол-центру і споживачі отримають повну ґрунтовну відповідь на свої звернення після сигналу «Відбій повітряної тривоги».