ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН НЕОБХІДНО ВИКЛИКАТИ КОНТРОЛЕРА КП ВМР «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО»?

image

Контролера  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» необхідно викликати:

- для фіксації контрольних показників лічильників гарячої води;

- для розпломбування чи опломбування індивідуальних лічильників гарячої води;

- у разі пошкодження або порушення пломби на лічильнику;

- у випадку самовільного демонтажу лічильника гарячої води або його пошкодження;

- у випадку виникнення аварійної ситуації – витік гарячої води в межах лічильника.

Також нагадуємо способи, за допомогою яких можна викликати контролера:

- через чат-бот ВМТЕ у Telegram - перейдіть за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot та оберіть функцію «Виклик контролера»;

- написати повідомлення у Viber або Telegram за номером (098) 160-54-44;

- зателефонувати до кол-центру (098) 160-54-44 або (0432) 60-54-44 - з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.

- залишити заявку на офіційному сайті підприємства за посиланням https://vmte.vn.ua/public/consumer/request/checker . Онлайн-заявка опрацьовується протягом двох робочих днів. При створенні заявки обов’язково зазначайте коректну електронну адресу, адже саме на зазначену вами адресу, буде відправлено відповідь щодо дня приходу контролера. 



АКТУАЛЬНІ ТЕМИ: ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕННЯ


              
;