Перш за все, це свідчить про наявність
проблем у внутрішньобудинковій системі вашого будинку, адже радіатори,
рушникосушарки – це частина даної системи.
До кого звертатись?
Звертатись потрібно до управляючої
компанії, правління ОСББ, житлово-експлуатаційного об’єднання, які відповідають
за внутрішньобудинкову систему відповідно до договорів, укладених зі
співвласниками житлових будинків
(Відповідно до Закону України №2189-VIII від 9.11.2017р. “Про
житлово-комунальні послуги” та до пункту 1 статті 10 Закону України № 417-VIII
від 14.05.2015 р. «Про особливості здійснення права власності у
багатоквартирному будинку»).
Дії в такій ситуації:
1. з’ясуйте
чи така проблема лише у вашій квартирі, чи по всьому стояку;
2. якщо проблема лише у вас,
зверніться в управляючу компанію для виклику майстра безпосередньо у вашу
квартиру;
3. якщо проблема по всьому стояку, так само зверніться
до управляючої компанії і повідомте про дану ситуацію, для проведення обстеження
системи теплопостачання будинку та відновлення послуги.
Для довідки: радіатори і рушникосушарка
не гріють у випадках, коли порушена циркуляція теплоносія - повітряні пробки, засмічення
в трубах.
Тож, щоб у вашій квартирі радіатори і
рушникосушарка працювали належним чином, при виявленні проблем одразу звертайтесь
до управляючої компанії.
В свою чергу, нагадуємо, що теплопостачальне
підприємство КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» забезпечує послуги з постачання
теплової енергії та з постачання гарячої води у відповідній кількості та
якості, що встановлено нормативами, ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ ПОВЕРХНІ СТІНИ БУДІВЛІ
(відповідно до індивідуальних договорів без обслуговування внутрішньобудинкових
систем, які являються публічними договорами приєднання (Постанови КМУ №830 та
№1182), а за розподіл послуги по стояках
у будинку - управляючі компанії.