«НЕ КОРИСТУЮСЬ ГАРЯЧОЮ ВОДОЮ, А НАРАХУВАННЯ ЗА ПОСЛУГУ ОТРИМУЮ? НЕ РОЗУМІЮ ЧОМУ ТАК ВІДБУВАЄТЬСЯ?»

image

   Таке питання часто надходить від споживачів до КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго».

    Роз’яснюємо: такі ситуації виникають у зв’язку з тим, що споживачі щомісяця не подають показники лічильників гарячої води.

    Нагадуємо, що подавати показники лічильників гарячої води потрібно всім споживачам без винятку, навіть тим, хто не користується послугою гарячого водопостачання, але має в своєму помешканні такі прилади обліку.  

    Аби надалі не виникало таких ситуацій – кожного місяця, з 25 по останнє число щомісяця (включно), подавайте показники лічильників гарячої води!

   Також не забувайте, що прилади обліку гарячої води мають бути вчасно повірені. Адже, повірені лічильники – це гарант достовірних показників і, як наслідок,  коректних нарахувань!

   Зауважимо, що на питання щодо нарахувань, виклику контролера чи фахівця з повірки можна отримати відповідь, звернувшись у кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:
  - за телефонами: (0432) 60-54-44 або (098) 160-54-44;
  - у Viber або Telegram (098) 160-54-44 - в режимі повідомлень.
   Графік роботи: з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.



АКТУАЛЬНІ ТЕМИ: ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕННЯ


              
;