Таке питання часто надходить від споживачів до КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго».
Роз’яснюємо: такі ситуації виникають у зв’язку з тим, що споживачі щомісяця
не подають показники лічильників гарячої води.
Нагадуємо, що подавати показники лічильників гарячої води потрібно всім споживачам
без винятку, навіть тим, хто не користується послугою гарячого водопостачання,
але має в своєму помешканні такі прилади обліку.
Аби надалі не виникало таких ситуацій – кожного місяця, з 25 по останнє
число щомісяця (включно), подавайте показники лічильників гарячої води!
Також не забувайте, що прилади обліку гарячої води мають бути вчасно
повірені. Адже, повірені лічильники – це гарант достовірних показників і, як
наслідок, коректних нарахувань!
Зауважимо, що на питання щодо
нарахувань, виклику контролера чи фахівця з повірки можна отримати відповідь,
звернувшись у кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:
- за телефонами: (0432) 60-54-44 або
(098) 160-54-44;
- у Viber або Telegram (098) 160-54-44
- в режимі повідомлень.
Графік роботи: з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до
16:15.