Кол-центр
КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» в
міжопалювальний період працює з понеділка
по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.
За
допомогою кваліфікованих фахівців ваше питання може вирішитись як в телефонному
режимі, так і в режимі повідомлень через застосунки Viber або Telegram.
Зауважимо,
що звернення споживачів, які надходять у застосунки, опрацьовуються операторами
кол-центру і споживачі отримують повну ґрунтовну відповідь на своє запитання.
Зв’язатись
з кол-центром можна:
- через
Viber у режимі повідомлень за номером (098) 160-54-44;
- через Telegram у режимі повідомлень
за номером (098) 160-54-44;
- за телефонами: (0432) 60-54-44, (098)
160-54-44.
Також,
щодо вирішення нагальних питань, звертайтесь через офіційний сайт підприємства,
категорія «Оnline-звернення»
https://vmte.vn.ua/public/contactUs
або у Messenger
на сторінці КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у Facebook.
Звертаємо
увагу, що під час оголошеного сигналу «Повітряна тривога» працівники
підприємства перебувають в укритті.