Кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»

image

   Кожне звернення від споживачів, яке надходить до кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», не залишається без уваги та відповіді. Адже налагоджена комунікація зі споживачами – важлива і підтверджує нашу відкритість, прозорість та зрозумілість.
   До кожного споживача - індивідуальний підхід. Наші фахівці розуміють, що відповідь, на яку очікують споживачі, має бути зрозуміла, вичерпна та ґрунтовна, тому до своєї роботи ставляться відповідально.
   Кожного дня оператори кол-центру опрацьовують майже 200 дзвінків та близько 50 повідомлень у Viber та Telegram. Найбільша кількість звернень, до 500 дзвінків в день, надходить до підприємства наприкінці місяця. Тому що серед питань пов’язаних з нарахуваннями, розпломбуванням, опломбуванням, замовленням послуги з повірки лічильників гарячої води відбувається прийом показників лічильників гарячої води.

   Оператори кол-центру працюють з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.

   Тож аби отримати відповідь на питання, яке турбує саме вас, достатньо обрати будь-який зручний спосіб комунікації:
  - зателефонувати за номерами: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44;
  -
написати повідомлення у Viber або Telegram на номер (098) 160-54-44.

  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» завжди на зв’язку зі своїми споживачами!

ЗНАЙОМТЕСЬ,  НА ФОТО: ОПЕРАТОРИ КОЛ-ЦЕНТРУ – АЛЛА МУРАВЛЬОВА, ОКСАНА ВЕРСТОВА ТА ОЛЕНА ПОНОМАРЕНКО.
 

image image



Актуальні теми: відеороз’яснення