
Звернення, які надходять до КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» від споживачів на офіційну електронну пошту або через застосунки Viber або Telegram, реєструються та опрацьовуються в централізованій електронній системі, потрапляючи до виконавця у найкоротший термін.
Одна з важливих переваг використання підприємством централізованої системи документообігу – це оперативне надання відповіді споживачами.
Якщо у вас є необхідність отримати офіційну відповідь-роз’яснення на питання – пишіть заяву-звернення на нашу офіційну електронну пошту office@vmte.vn.ua або надсилайте фото вашої заяви-звернення на Viber або у Telegram за номером (098) 160 54 44.
У сформованих відповідях, які отримують споживачі на власні електронні скриньки, знизу документа відображаються такі дані:
- електронний підпис у формі QR-коду відповідальної особи,
- реєстраційний номер звернення та реєстраційний номер відповіді,
- дата та час, коли відповідь була взята на облік.
Зауважимо, що відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», обов'язковим атрибутом електронного документа є електронний підпис, який використовується для розпізнання «власника» електронного документа іншими користувачами електронного документообігу. Накладення електронного підпису надає будь-якому електронному документу статус оригіналу та наділяє його повною юридичною силою.
Електронний документообіг є оптимальним з точки зору витрат часу, а також це - удосконалена процедура підготовки, подачі / доставки, обліку, зберігання документів та дотримання всіх вимог конфіденційності.