Що робити, якщо забули подати показники лічильників гарячої води?

image

У випадку, коли не подали вчасно показники - отримаєте платіжку з нарахуваннями за спожиту послугу з постачання гарячої води відповідно до показників загальнобудинкового приладу обліку (якщо такий встановлений у вашому будинку), або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб.

Як виправити ситуацію?
- ЯКЩО ЗАБУЛИ ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛИШЕ ОДИН РАЗ, ЗА МИНУЛИЙ МІСЯЦЬ, ТО ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ МОЖНА ТАК:
- зателефонувати до кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:
(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:30,  у п’ятницю з 08:30 до 16:15, без перерви),
- або надіслати повідомлення через Viber або Telegram за номером (098) 160-54-44;
- або скористатись чат-ботом в Telegram - перейдіть за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot або наберіть у пошуку в Telegram ВМТЕ.

- ЯКЩО ПОКАЗНИКИ НЕ ПЕРЕДАВАЛИ КІЛЬКА МІСЯЦІВ, ДЛЯ ЇХ КОРИГУВАННЯ ПОТРІБНО ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКЛИКАТИ КОНТРОЛЕРА:
- за номерами телефонів кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15, без перерви),
- або залишити онлайн-заявку на виклик контролера будь-яким зручним засобом комунікації:
- на офіційному сайті КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за посиланням http://vmte.vn.ua/workMeter.html ,
- у чат-боті в Telegram за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot ,
- у Viber або Telegram за номером (098) 160-54-44 (в режимі повідомлень).



Актуальні теми: відеороз’яснення