Зв’язок з кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»

image

  Кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» працює  відповідно до графіку роботи  підприємства - з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.
  За допомогою кваліфікованих фахівців ваше питання може вирішитись як в телефонному режимі, так і в режимі повідомлень через застосунки Viber або Telegram.
  Зауважимо, що звернення споживачів, які надходять у застосунки, опрацьовуються операторами кол-центру і споживачі отримують повну ґрунтовну відповідь на своє запитання.
  Зв’язатись з кол-центром можна:
   - за телефонами: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44;
   - через  Viber у режимі повідомлень за номером (098) 160-54-44;
   - через Telegram у режимі повідомлень  за номером (098) 160-54-44.
 Також, щодо вирішення нагальних питань, звертайтесь через офіційний сайт КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», категорія «Оnline-звернення» https://vmte.vn.ua/contactUs.html або у Messenger на сторінці підприємства у Facebook.
  Звертаємо увагу, що під час оголошеного сигналу «Повітряна тривога» працівники підприємства перебувають в укритті.



Актуальні теми: відеороз’яснення