Що робити, якщо забули подати показники лічильників гарячої води?

image

Звертаємось до всіх споживачів, оплачуйте нарахування за комунальні послуги вчасно та в повному обсязі!

Ваш розрахунок за послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води  -  це можливість КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» працювати в штатному режимі та готуватись до опалювального сезону 2022-2023 рр.!

Зазвичай ви оплачуєте нарахування за послугу з постачання гарячої води відповідно до фактично використаних показників індивідуальних приладів обліку гарячої води, але цього разу отримали платіжку з незрозумілими для вас нарахуваннями за цю послугу.

Такі нарахування є наслідком того, що ви не подали показники лічильників гарячої води і вам було нараховано за послугу відповідно до показників загальнобудинкового приладу обліку або по нормативу, з урахуванням кількості прописаних осіб.

Як виправити ситуацію?

- ЯКЩО ЗАБУЛИ ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛИШЕ ОДИН РАЗ, ЗА МИНУЛИЙ МІСЯЦЬ, ТО ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ МОЖНА ТАК:

- зателефонувати до кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:

(0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:00, без перерви),

- або надіслати повідомлення через Viber або Telegram за номером (098) 160-54-44;

- або скористатись чат-ботом в Telegram - перейдіть за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot або наберіть у пошуку в Telegram ВМТЕ.

- ЯКЩО ПОКАЗНИКИ НЕ ПЕРЕДАВАЛИ КІЛЬКА МІСЯЦІВ, ДЛЯ ЇХ КОРИГУВАННЯ ПОТРІБНО ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКЛИКАТИ КОНТРОЛЕРА:

- за номерами телефонів кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»: (0432) 60-54-44, (098) 160-54-44 (з понеділка по четвер, з 8:30 до 17:00, без перерви),

- або залишити онлайн-заявку на виклик контролера будь-яким зручним засобом комунікації:

- на офіційному сайті КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за посиланням http://vmte.vn.ua/workMeter.html,

- у чат-боті в Telegram за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot,

- у Viber або Telegram за номером (098) 160-54-44 (в режимі повідомлень).



Актуальні теми: відеороз’яснення