Зв’язок зі споживачами під час воєнного стану!

image

   Основні чинники ефективної та результативної  роботи КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» –  це, передусім, спільна колективна взаємодія між структурними підрозділами. Кожен працівник підприємства працює саме на результат. А результат -  це надання якісних послуг в межах своєї компетенції.

   Перед кожним працівником КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», стоїть важлива задача налаштувати взаємодію між споживачем та підприємством так, щоб досягнути позитивного рішення в будь-якій ситуації.

   Адже ефективність комунікації зі споживачами стають ключовими факторами успіху будь-якої організації.

   В КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» на варті зв’язку зі споживачами працюють такі структурні  підрозділи:
   -  Виробничо-диспетчерська служба: (0432) 43-34-95.  Працює цілодобово.
   - Служба збуту. Графік роботи з понеділка по четвер з 9:00 до 17:15. Фахівці відділів даної служби консультують та надають роз’яснення споживачам як і при особистих візитах, так і в телефонному та онлайн режимах:
        -  (098) 160-54-44 або (0432) 60-54-44),
        - Viber  (098) 160-54-44  (лише повідомлення),
        - office@vmte.vn.ua  офіційна електрона пошта.

   Під час воєнного стану  просимо в цілях  безпеки, без нагальної потреби, обмежити візити на підприємство та вирішувати питання в телефонному або онлайн режимах.

   Будемо вдячні за розуміння та толерантність!

   Запевняємо, що кожне звернення, яке надійде в телефонному або онлайн режимах буде опрацьовуватися  ґрунтовно та якомога швидко.

   Бережіть себе та своїх рідни! З турботою #КПВМРВінницяміськтеплоенерго

 



Актуальні теми: відеороз’яснення