
Основні чинники ефективної та результативної роботи КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» – це, передусім, спільна колективна взаємодія між структурними підрозділами. Кожен працівник підприємства працює саме на результат. А результат - це надання якісних послуг в межах своєї компетенції.
Перед кожним працівником КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», стоїть важлива задача налаштувати взаємодію між споживачем та підприємством так, щоб досягнути позитивного рішення в будь-якій ситуації.
Адже ефективність комунікації зі споживачами стають ключовими факторами успіху будь-якої організації.
В КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» на варті зв’язку зі споживачами працюють такі структурні підрозділи:
- Виробничо-диспетчерська служба: (0432) 43-34-95. Працює цілодобово.
- Служба збуту. Графік роботи з понеділка по четвер з 9:00 до 17:15. Фахівці відділів даної служби консультують та надають роз’яснення споживачам як і при особистих візитах, так і в телефонному та онлайн режимах:
- (098) 160-54-44 або (0432) 60-54-44),
- Viber (098) 160-54-44 (лише повідомлення),
- office@vmte.vn.ua офіційна електрона пошта.
Під час воєнного стану просимо в цілях безпеки, без нагальної потреби, обмежити візити на підприємство та вирішувати питання в телефонному або онлайн режимах.
Будемо вдячні за розуміння та толерантність!
Запевняємо, що кожне звернення, яке надійде в телефонному або онлайн режимах буде опрацьовуватися ґрунтовно та якомога швидко.
Бережіть себе та своїх рідни! З турботою #КПВМРВінницяміськтеплоенерго