Двоставковий тариф на послугу з постачання теплової енергії: роз’яснення

image

    У КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» розрахунки за послугу з постачання теплової енергії здійснюються за двоставковим тарифом.

  Двоставковий тариф обраховано, виходячи з тієї ж собівартості тарифу, яка була затверджена Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

    Звертаємо увагу, що введення в дію розрахунків за двоставковим тарифом — це вимога Кабінету Міністрів України. Так, на виконання рішення колегії Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 22.02.2008р. та розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.04.2007р. №229-р. виконавчий комітет Вінницької міської ради 27 листопада 2008 року прийняв рішення №2852, згідно з яким 01.01.2009р. на підприємстві КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" було введено в дію порядок розрахунків за послугу з постачання теплової енергії за двоставковим тарифом.

     Для довідки: з діючими тарифами, які затверджені постановою НКРЕКП
№ 1671 від 9 вересня 2020 року,  можна ознайомитися на офіційному сайті КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за посиланням https://vmte.vn.ua/price_population.html.

   Цей тариф передбачає, що жителі міста сплачують за послугу з постачання теплової енергії протягом усього року, але за різними ставками.

     Наголошуємо, споживачі не сплачують більше!

     Двоставковий тариф на послугу з постачання теплової енергії складається з двох частин: "умовно-постійні" та "умовно-змінні витрати" (плата за фактично спожиту теплову енергію).

   Мешканці сплачують умовно-постійну частину тарифу протягом усього року. Отримані кошти спрямовуються на потреби підприємства. Зокрема, на придбання матеріалів, розрахунок за ресурси (вода, газ, електроенергія) та  сплату різноманітних податків і зборів.

   Коли на житлові будинки не подається послуга з постачання теплової енергії, це не означає, що підприємство не працює, роботи не зменшується. Адже підприємство, крім надання споживачам послуги з постачання гарячої води, готується до нового опалювального сезону. Виконуються планові роботи з реконструкції мереж та ремонту всього обладнання теплопостачального комплексу, здійснюються роботи на котельнях, центральних та індивідуальних теплових пунктах тощо. Як і в опалювальний період, працюють відділи по роботі з населенням, які опрацьовують звернення  споживачів з питань розрахунків, диспетчерська служба цілодобово стежить за злагодженістю роботи котелень, справності мереж.
  Кожен структурний підрозділ виконує свою роботу, необхідну для повноцінного функціонування підприємства.

   Але зазначим, що найбільше навантаження в роботі підприємства припадає саме на зимовий період, коли виробляється і транспортується теплова енергія до будинків споживачів.

    Схема нарахувань тарифу наступна:
   -  квітень (від дня завершення опалювального періоду), травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень (до початку опалювального періоду) — нараховується лише умовно-постійна частина тарифу;
   -  жовтень (з початку опалювального сезону), листопад, грудень, січень, лютий, березень, квітень (до закінчення опалювального сезону) — нараховується умовно-постійна частина тарифу і  умовно-змінна (плата за фактично спожиту теплову енергію).

    Таким чином, з початку нарахувань за послугу з постачання теплової енергії за двоставковим тарифом, змін зазнала лише сама система нарахувань!

   Двоставковий тариф дозволяє лише зменшити фінансове навантаження на споживачів в опалювальний період.



Актуальні теми: відеороз’яснення