КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» веде листування зі споживачами в централізованій електронній системі

image

      КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» опрацьовує документи в централізованій електронній системі. Це оперативна обробка документації і інформації та зручна взаємодія між структурними підрозділами.
     Одна з важливих переваг використання підприємством централізованої системи документообігу – це оперативне листування зі споживачами онлайн.

     Якщо у вас є необхідність отримати офіційну відповідь-роз’яснення на питання – пишіть заяву-звернення на нашу офіційну електронну пошту office@vmte.vn.ua або надсилайте фото вашої заяви-звернення  на Viber за номером (098) 160 54 44.

     Звернення, які надходять від споживачів на нашу офіційну пошту або Viber, реєструються та опрацьовуються в централізованій електронній системі, потрапляючи до виконавця у найкоротший термін.

     У сформованих відповідях, які отримують споживачі на власні електронні скриньки, автоматично знизу документа відображаються такі дані:
   - електронний підпис у формі QR кода відповідальної особи,
   - реєстраційний номер звернення та реєстраційний номер відповіді,
   - дата та час, коли відповідь була взята на облік.

     Зауважимо, що відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», обов'язковим атрибутом електронного документа є електронний підпис, який використовується для розпізнання «власника» електронного документа іншими користувачами електронного документообігу. Накладення електронного підпису надає будь-якому електронному документу статус оригіналу та наділяє його повною юридичною силою.

     Електронний документообіг є оптимальним з точки зору витрат часу, а також це - удосконалена процедура підготовки, подачі / доставки, обліку, зберігання документів та дотримання всіх вимог конфіденційності.

Читайте, дивіться та діліться новинами з перевірених, достовірних та офіційних джерел інформації!

  #КПВМРВінницяміськтеплоенерго Все буде Україна!



Актуальні теми: відеороз’яснення