
Кол-центр КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» працює з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 (без перерви на обід).
Діючі телефони: (0432) 60-54-44 та (098) 160-54-44.
За цими номерами можна дізнатись інформацію стосовно особистого рахунку:
- щодо стану нарахувань та розрахунку,
- викликати контролера (розпломбування/опломбування, зняття контрольних показників з лічильників гарячої води),
- подати заявку на виклик фахівця з повірки тощо.
Кожне звернення ґрунтовно опрацьовується працівниками кол-центру і споживачам надається вичерпна відповідь.
Тому час, який витрачається на опрацювання кожного звернення, різний:
- на подачу показників - 3-5 хвилин,
- на оформлення заявки щодо виклику контролера чи фахівця з повірки – 5-7 хвилин,
- на опрацювання відповіді щодо нарахувань/розрахунку/заборгованості, в залежності від складності питання, час розмови може тривати близько 15 хвилин.
Також для вирішення нагальних питань, можна скористатись застосунком viber (098) 160-54-44, який працює в режимі повідомлень.
Всі повідомлення, які надійдуть у viber в неробочий час, у вихідні або святкові дні, обов’язково будуть опрацюванні та відповіді на них будуть надісланні в робочий час.
Для довідки: діючі контакти КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» розміщені на офіційному сайті https://vmte.vn.ua/.
КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» завжди на зв’язку зі своїми споживачами!