Комунікація з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за допомогою застосунків

image

Інформація набуває статусу ресурсу, інформаційно-комунікативні процеси охоплюють всі сфери життєдіяльності суспільства. Це спілкування між людьми, в процесі якого вони отримують важливу для себе інформацію, яка, в подальшому, надає можливість проаналізувати будь-яку ситуацію та прийняти рішення як діяти.

До речі, найстаріший спосіб зв’язку – це барабан, який використовували наші нащадки ще у первісному світі і його звукове «повідомлення» було чутно адресатам аж до 10 км.

Але сьогодні 21 вік. Все змінюється…

Сучасний світ вимагає від нас багатофункціональності: бути постійно на зв’язку, вміти перемикатися між справами, які вимагають від нас невідкладного втручання, і вирішувати кілька питань одночасно.

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» впроваджує новітні технології у всіх сферах своє діяльності. Адже головна мета для підприємства – комфорт споживачів, які отримують послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води. Тому продуктивна комунікація відграє неабияку роль щодо формування взаєморозуміння між тепловиками та споживачами.

Тож, щоб отримати зворотній зв’язок в режимі повідомлень пропонуємо користуватись такими застосунками як Viber, Telegram  та Messenger у Facebook.

Viber – застосунок, який підв'язаний до мобільного номера телефона (098) 160-54-44.  

Через Telegram комунікувати з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» можна у чат-боті ВМТЕ.

Графік роботи працівників кол-центру КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», які опрацьовують повідомлення від споживачів (Viber, Telegram)  з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 (без обідньої перерви).

Дискутувати у Messenger можна, підписавшись на офіційну  сторінку  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у Facebook.

Повідомляємо, що всі повідомлення, які надійдуть у неробочий час, у вихідні або святкові дні, обов’язково будуть опрацюванні та відповіді на них будуть надісланні  в робочий час.

Це зручні способи зв’язку для людей, якими комфортно користуватись, вирішуючи всі свої питання мобільно та швидко.

Для КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» важливо бути зі своїми споживачами на зв’язку!



Актуальні теми: відеороз’яснення