КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» оперативно реагує на звернення споживачів!

image

    Один із аспектів роботи  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»   - зворотній зв’язок зі своїми споживачами.

    Протягом  2021 року було надано відповіді  на понад 400 онлайн-звернень, які споживачі залишили на офіційному сайті  підприємства  http://vmte.vn.ua/online_services.html , опрацьовано близько 540 звернень, залишених у мережі Facebook та Messenger.

     До служби збуту, за попереднім записом, звернулось понад 4000 громадян,  якими була надана інформація та допомога  у вирішенні питань щодо нарахувань за спожиті послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води, розпломбування/опломбування та повірки лічильників гарячої води, тощо.

      Протягом 2021 року від споживачів надійшло понад 2000 заявок на проведення  комісійних обстежень  спільно з представниками управителів будинків на предмет якості послуг з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води у будинку.  Як наслідок, після проведення таких обстежень було виявлено ряд несправностей у внутрішньобудинкових системах будинків. А це наслідок недобросовісного ставлення самих мешканців до спільного майна, як співвласників будинку, де проживають.

       Нагадуємо, що відповідно до індивідуальних договорів без обслуговування внутрішньобудинкових систем на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, які вступили в дію з 1 листопада і являються публічними договорами приєднання (Постанови КМУ № 830 та Постанови КМУ № 1182)  КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» забезпечує послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води у відповідній кількості та якості, що встановлено нормативами, ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ ПОВЕРХНІ СТІНИ БУДІВЛІ. А технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами за рахунок співвласників (п.3 ч.7 ст.14 ЗУ «Про ЖКП»).

#КПВМРВінницяміськтеплоенерго завжди на зв’язку зі своїми споживачами.



Актуальні теми: відеороз’яснення