КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» завжди відкрите до спілкування!

image

       КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" завжди на зв'язку зі споживачами: як  і в телефонному та онлайн-режимах:

-   (0432)43-34-95 (працює цілодобово) - у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуги з централізованого гарячого водопостачання
-   (0432) 60-54-44 та (098) 160-54-44 – щодо нарахувань та іншої інформації по особовому рахунку, подача показників приладів обліку гарячої води,  виклик контролера або фахівця з повірки, отримання інформації щодо опломбування/розпломбування  приладів обліку (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00)
-   Чат-бот у Telegram. Для того, щоб знайти чат-бот, перейдіть за посиланням  https://telegram.me/VMTE_bot або наберіть у пошуку в Telegram «ВМТЕ». Тут можна передати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води та викликати контролера або фахівця з повірки.

   Нагадуємо, що подавати показники індивідуальних приладів обліку  гарячої води з 25 по останнє число щомісяця можна на офіційному сайті КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за посиланням https://vmte.vn.ua/countMeter.html

-  https://vmte.vn.ua/contactUs.html  - категорія звернень на офіційному сайті підприємства (відповіді надаються в робочі дні)
  Також можете писати повідомлення нам у messenger на сторінці Facebook. На всі повідомлення ми надаємо відповідь з пн-чт з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 12:00-13:00, всі питання, залишені в неробочий час, опрацьовуються протягом робочого дня).

    Нагадуємо, що візити споживачів на підприємство зараз здійснюються по попередньому запису.



Актуальні теми: відеороз’яснення