Взаємодія зі споживачами

image

   До КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» щодня звертаються споживачі з різноманітними питаннями. Зокрема, за період від 1 січня по 10 червня надано відповіді на більш як 100 онлайн-звернень, які споживачі залишили на офіційному сайті http://vmte.vn.ua/online_services.html, опрацьовано близько 250 звернень, залишених у мережі Facebook, за попереднім записом працівники служби збуту прийняли понад 1125 людей.
   Цілодобово звертаються споживачі і у виробничо-диспетчерську службу підприємства. Часто питання споживачів повторюються. Ми хочемо, щоб кожен, хто має запитання, отримував на них повні відповіді.  Саме тому на офіційному сайті підприємства створено перелік питань, які найчастіше задають споживачі, та одразу написано роз`яснення на кожен із пунктів. Перелік можна переглянути за посиланням http://vmte.vn.ua/questions.html



Актуальні теми: відеороз’яснення