Способи зв'язку з КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" під час карантину

image

   КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» завжди відкрите до спілкування! Крім візитів споживачів на підприємство, які зараз здійснюються по попередньому запису, відкриті і в телефонному та онлайн-режимах.       Кількість каналів зв`язку постійно збільшується. Загалом є декілька каналів зв`язку:
-  (0432)43-34-95 (працює цілодобово) - у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуги з централізованого гарячого водопостачання
-  (0432) 65-15-65 – щодо нарахувань та іншої інформації по особовому рахунку, подача показників приладів обліку гарячої води (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00)
-  (0432) 50-72-89 - щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера чи фахівця з повірки, отримання інформації щодо опломбування приладів обліку (пн-чт 8:00-17:00, обідня перерва 12:00-13:00).
Чат-бот у Telegram. Для того, щоб знайти чат-бот, перейдіть за посиланням  https://telegram.me/VMTE_bot або наберіть у пошуку в Telegram ВМТЕ. Тут можна передати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води та викликати контролера або фахівця з повірки.

 - http://vmte.vn.ua/contactUs.html - категорія звернень на офіційному сайті підприємства (відповіді надаються в робочі дні)
    Також можете писати повідомлення нам у messenger. На всі повідомлення ми надаємо відповідь з пн-чт з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 12:00-13:00, всі питання, залишені в неробочий час, опрацьовуються протягом робочого дня).



Актуальні теми: відеороз’яснення