З початку опалювального періоду 2020-2021 року фахівцями КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» було обстежено понад 220 багатоповерхівок.

image

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» стабільно працює, надаючи послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання споживачам, підтримуючи гідравлічні параметри відповідно до режимних карт роботи теплової мережі.

У випадку, коли КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» здійснює ремонтні роботи на мережах, для яких необхідно тимчасово призупинити послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання на деякі будинки, інформацію завжди в робочі дні розміщуємо на офіційному сайті підприємства в категорії «новини»  http://vmte.vn.ua/news.html  (оновлюючи інформацію  у випадку появи нових даних).

 Але час від часу  до підприємства надходять звернення від мешканців багатоповерхівок щодо проблем із послугами в будинках, де не здійснюються ремонтні роботи на мережах і, відповідно, даних будинків немає в переліку тих, де призупинено послугу.  

За зверненнями споживачів КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» постійно ініціює проведення комісійних обстежень у складі представників теплопостачального підприємства і управляючої компанії або правлінь ОСББ. Долучення до обстеження управляючих компаній або правлінь ОСББ – обов’язкове, адже теплопостачальне підприємство  відповідає лише за справність зовнішніх мереж, які знаходяться поза межами житлових будинків. А щоб перевірити справність внутрішньобудинкової системи необхідна присутність фахівців з управляючих компаній або правлінь ОСББ (крім того, обстеження будинків всіх споживачів здійснюють щороку в міжопалювальний період в обов’язковому порядку).  

Під час проведення обстежень фахівці часто визначають, що в будинках є проблеми з наданням послуги із-за несправності внутрішньобудинкових систем.

Серед найбільш розповсюджених проблем у будинках є такі :

  • відсутність контрольно-вимірювальних приладів,
  • несправна запірна арматура,
  •  невідрегульовані звужуючі пристрої (сопла) в елеваторних вузлах та дросельні діафрагми у відповідності до приєднаного навантаження на будинок,
  • неналежний стан розподільчих трубопроводів внутрішньобудинкової системи централізованого опалення та гарячого водопостачання, що потребують повної заміни (виявлення великої кількості хомутів, що є тимчасовим ліквідуванням аварійної ситуації),
  •  відсутність ізоляції трубопроводів,
  • несправні крани на трубопроводах опалення по стояках будинку,
  • незасклені вікна на деяких сходових клітинах.

Усім управляючим компаніям після обстежень будинків працівники КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» видають припис на усунення недоліків, які були виявлені у будинку.

Хоча виконати всі роботи повинні управляючі компанії або правління ОСББ, але відповідальність лежить на плечах мешканців будинків. Звертаємо увагу, що відповідно до Статті 382 Цивільного кодексу України всі власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками всього майна будинку. Внутрішньобудинкові системи – це теж невід’ємна частина ваших будинків, співвласниками якого є ви.

Нагадуємо, що лише самі мешканці будинку укладають договір з управляючою компанією або створюють ОСББ, які повинні виконувати послуги з санітарно-технічного обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових мереж.  

До нас часто звертаються споживачі щодо невиконання управляючими компаніями своїх обов’язків. Але теплопостачальне підприємство не може впливати на невиконання робіт управляючими компаніями. Лише Ви, співвласники будинку, самі обираєте  управляючу компанію, яка буде обслуговувати і будинок, і всі внутрішньобудинкові мережі, і саме ви укладаєте з даними компаніями договір.

Звертаємося до споживачів: якщо у Вашому будинку є проблеми з послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання, але у переліку, який ми публікуємо щодня на офіційному сайті, Вашої адреси не зазначено, тоді варто звертатися до  управляючих компаній або голови правління ОСББ, аби ті перевірили, в першу чергу, внутрішньобудинкову систему. Адже всі будинки, де є призупинення послуги у зв’язку з проблемою на зовнішніх мережах, ми завжди в робочі дні публікуємо на сайті. Якщо Вам необхідно дізнатися інформацію про послугу у вихідні дні, ви можете звертатися у диспетчерську підприємства за номером 43-34-95 (працює цілодобово). 



Актуальні теми: відеороз’яснення