filler image

Online Питання - Відповіді


2017-11-23 23:30:21 ( Васюта Кирило )

По адресу космонавтов 19, есть проблема с отоплением, с утра градусник в комнате показывает всего 17 градусов, хочетса больше и не на 1-2 градуса, потому что от этого холода больше страдают дети, прошу вас прийнять меры потому как отопление сами понимаете не дешовое а тепла мы не получаем.

В першу чергу, зверніться до старшого по будинку, адже ваша багатоповерхівка обладнана вузлом обліку теплової енергії, який дозволяє регулювати подачу теплоносія до вашого будинку, якщо не було втручань з його боку, або ж ситуація не вирішується зверніться до житлово-експлуатуючої організації для перевірки внутрішньобудинкової системи. Якщо представники зафіксують, що внутрішньобудинкова система в нормі, тоді телефонуйте в диспетчерську службу нашого підприємства за номером 43-34-95 і залишайте заявку.

2017-11-23 07:06:13 ( Продовікова Наталія )

В будинку 9 по вулиці Брацлавській у місті Вінниця з 20 листопада 2017 року по теперішній час (23 листопада) - ледь теплі батареї. В квартирах дуже холодно. Питання: 1. Коли буде тепло? 2. Буде зроблений перерахунок за недодане тепло?

В першу чергу, зверніться до житлово-експлуатуючої організації для перевірки внутрішньобудинкової системи. Якщо представники зафіксують, що внутрішньобудинкова система в нормі, тоді телефонуйте в диспетчерську службу нашого підприємства за номером 43-34-95 і залишайте заявку.

2017-11-19 21:00:33 ( Крутикова Надия )

Я проживают вул.Брацлавська1/127, у мене уже 7 днив холодна батарея в кимнати и повсьому стояку 9- ти поверхивки, а також обратка по кимнати смежних двухкимнатних квартир. Це осталось писля того, як постийно скручують тепловой личильник. Людина, яркий доручили раз в мисяць знимати показники личильника и подавати их в тепломережу, дозволяе соби скручувати личильник на свой розсуд, заручившись пидтримкою 2-3 сусидив, бо им дорого платити, а остальни жители мерзнуть. Навить зараз, знаючи,що в 18 квартирах пидизду холодни батареи по його вини, всеривно йде и скручуе. Ми думали, до голова ОСББ наведе порядок в цьому, але вин його поощряет... Даже просимо всим пидиздом, прийдить розбериться, ЗРЕМОНТУЙТЕ нам систему опалення, щоб знову стало тепло! А також, ЗАБОРОНИТЬ скручувати теплоличильник, ОПЛОМБУЙТЕ його, щоб вин пидходив до нього раз в мисяць, а не по 3-4 рази щоденно скручувати. Адже в тепломережи бачуть яка погода и знають сколько потрибно давати тепла!!! Дякуем всим пидиздом, надиемось, що Ви наведете порядок!!!

Все обладнання, в тому числі теплопостачальне, яке забезпечує більше ніж 2 квартири у багатоквартирному будинку, є власністю співвласників багатоквартирного будинку. За нього і відповідає ОСББ. Зверніться до голови ОСББ для вирішення питання шляхом виставлення нормативної витрати теплоносія відповідно до приєднаного навантаження на будівлю. Теплопостачальна організація немає впливу на ОСББ у плані понаднормової подачі теплоносія. Наголошуємо на тому, що зона відповідальності нашого теплопостачального підприємства завершується зовнішньою стіною будинку. За налагодження внутрішньобудинкової системи відповідають житлово-експлуатуючі організації (ЖЕК, ЖЕО або ОСББ). У вашому випадку – це ОСББ.

2017-11-15 11:08:09 ( саша )

Доброго дня я мешкаю на вул. С. Зулінського 48а кв 55 у мене практично холодни батареі а платити треба буде за гарячі куди мені треба звернутися щоб відреагували жек нереагуе!!!

Доброго дня. Якщо батареї у вашій квартирі не гріють, в першу чергу, потрібно звертатися до житлово-експлуатуючої організації (ЖЕК, ЖЕО чи ОСББ), на балансі якої знаходиться Ваш будинок, адже внутрішньо будинкова система – це зона їх відповідальності. У вашому будинку встановлений загальнобудинковий лічильник теплової енергії, він фіксує спожиту теплової енергію на будинок і ви платитимете згідно із показниками приладу обліку.

2017-11-14 17:02:16 ( Притула Ірина Леонтіївна )

Доброго дня! Я мешкаю за адресою вул. Архітектора Артинова 38 , кв. 16, м. Вінниця. Кілька днів тому, я отримала рахунок за жовтень 2017р на послуги теплопостачання на суму 3881,84 грн. Опалювальна площа згн.Договору 84,8 кв. м. З огляду на те, що в жовтні послуги опалювання надавались неповний місяць, сума рахунку видається не тільки неправомірною, але і фантастичною. Який тоді платіж я буду оплачувати у лютому 2018 року, якщо у жовтні при плюсовій Т, за 2 тижні опалювального сезону майже 4 тис. грн. ? Це ж скільки Гкал тепла було спожито? Не може бути так, що обсяги енергії спожитої на обігрівання 1 кв. м в одному будинку у 4-5 разів більші, ніж у аналогічному сусідньому, того ж року будівництва і планування. Тому , прошу вас здійснити перерахунок за послуги з централізованого опалення за жовтень 2017р. і привести їх у відповідність до Договору про надання послуг з централізованого опалення, а також надати всю інформацію по нарахованій за жовтень 2017р. сумі, згн. п.17.3 Договору про надання послуг, а саме з чого складається вартість послуг у жовтні, перелік послуг та їх вартість, показники будинкового лічильника, та ін. З повагою, Ірина Притула

У Вашому будинку встановлений прилад обліку теплової енергії. Всі нарахування здійснені відповідно до його показників. 14.11 працівники теплопостачального підприємства разом з представниками ЖЕКу обстежили ваш будинок. Було зроблено припис для налагодження системи теплопостачання, який має виконати ЖЕК. Разом з тим наше підприємство продовжує моніторити ситуацію.

2017-11-14 12:28:31 ( Кисельова Ольга Олексіївна )

У квартирі №73 по вул.600-ряччя, 42 з середини червня 2017 р проживає сім'я з 3-х чоловік. Мешканці постійно користуються гарячою водою. Я це знаю напевно, так як моя рушникосушка приєднана до загальної трубі гарячої води і постійно гаряча. . Гаряча вода на 1.09.2017 було заявлено 435, але на 13.09.2017 після моєї заяви до ЖЄКу їх показникі змінюються, і вони заявляють, що показники їх лічильника 443. Різниця складає 8. На 1.11.2017 показники все ті ж 443. Різниця за 2 місяці відповідно 0куб. Відповідно і стоки води не оплачені в повному обсязі. Прошу проконтролювати показники лічильників в квартирі, тому як заявлені показники не відповідають дійсності.

Відповідно до чинного законодавства нарахування за послугу з гарячого водопостачання теплопостачальне підприємство здійснює згідно з показниками приладів обліку, якщо такі є. Навіть, якщо споживач не передає коректні показники, все одно прилад обліку фіксує кількість спожитого. Якщо лічильників немає, то нарахування здійснюється відповідно до нормативів. У визначений період протягом року відбувається контрольне знаття показників на квартирних приладах обліку гарячого водопостачання, тому якщо споживач протягом певного періоду передає некоректні показники, все одно він буде змушений сплатити за використане.

2017-11-13 14:38:10 ( Олег Миколайович Веретянов )

Шановні друзі! В шапці рахунку за комунальніий платіж на жовтень місяць вказана субсидія на опалення в розмірі 269,75 грн, а в колонці "до сплати" її нема. На моє запитання до управління по субсидіям, вони мене направили до вас. За гарячу воду, якою я не користуюсь - субсидія є. А за опалення чомусь проігноріровано. Я думаю, якщо не субсидія, то повинні врахувати пільги, як ветерану ЗСУ. Але ні того, ні другого нема.Будь ласка, роз'ясніть.З повагою.

Відповідний підрозділ Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради щомісяця надсилає нам файл з нарахованою субсидією. Так, за жовтень місяць субсидія на послугу з централізованого опалення за вашим ім’ям не вказана, лише на послугу з гарячого водопостачання. Зверніться, будь ласка, у відділ по нарахуванню субсидій, щоб з’ясувати ситуацію, оскільки ми субсидії не нараховуємо і платіжки не формуємо, тому роз’яснити ситуацію – не в межах нашої компетенції.

2017-11-12 13:11:55 ( Косовець Володимир )

Відсутнє опалення вул. Лялі Ратушної 28/56

Наше підприємство не відключало послугу з централізованого опалення на ваш будинок. Зверніться, будь ласка, до старшого по будинку або до ЖЕКу для вирішення даної проблеми.

2017-11-10 19:09:33 ( Вяльцева Людмила )

Повторно звертаємось із вимогою налагодити постачання тепла в будинку по вул. Келецька, 94. З моменту попереднього звернення працівники установи розрили проїжджу частину двору, працювали на елеваторних вузла, в результаті чого лише збільшилася подача тепла на лічильник обліку, проте тепла у самому будинку так і немає: t 52-55 на вході у підвалі, так звана "обратка" - t 30-35. Усі інстанції, до яких ми звертаємося щодня по багато разів, обіцяють "завтра" все владнати, називаючи винного - водоканал, тепломережа, ЖЕК. ВИМАГАЄМО термінового втручання керівництва для усунення проблеми, а не відписок служби тепломережі (тел 46-77-69) про те, що є диспетчерська служба. Дві доби поспіль густа біла пара встеляє двір будинку. Що ви, шановні, обігріваєте? І хто платитиме за обігрів вулиці й ненадане до будинку тепло? Другий тиждень розрита яма не дає ні пройти, ні проїхати. Урочисто обіцяємо платіжки за листопад повернути до установи, яка не спроможна виконати покладені на неї обов'язки. P.S. Ви з нас знущаєтесь?

Наші спеціалісти працюють для визначення проблеми. Якщо вирішення проблеми - в межах нашої компетенції , то її буде оперативно усунено.

2017-11-10 18:40:06 ( Михайлик Лариса )

Доброго дня. Звертаюсь по нарахуванню за жовтень. Особовий рахунок 01035052. Номер лічильника гар.води 15054496 Я мало використовую гарячої води. На сьогоднішній день за лічильником у мене показник 10,5. По оплаті переплата 15.00. З якого дива мені нарахували ще 3,17? Відкоригуйте будь ласка! Прошу мені не приписувати показники з потолка!

Інформацію з показниками лічильника передали у відділ по роботі з населенням нашого підприємства. Ми здійснюємо нарахування відповідно до показників, які нам надають споживачі. Для коректних нарахувань потрібно подавати показники лічильника вчасно, інакше нарахування за послугу буде здійснюватися відповідно до нормативів.

2017-11-03 06:59:28 ( Дощанська К. )

03 листопада- вул. Данила Нечая 77а- ЧОМУ В КВАРТИРІ ЗНОВУ ХОЛОДНІ ВСІ БАТАРЕЇ? ЦЕ ЯКЕСЬ ЗНУЩАННЯ НАД ЛЮДЬМИ, АДЖЕ Я СПЛАЧУЮ ЗА ВСІ ПОСЛУГИ ВЧАСНО!!!!!

Котельня, від якої ви отримуєте теплоносій, обладнана датчиком температури зовнішнього повітря, тому з підняттям температури повітря знижується температура теплоносія. Про всяк випадок наші фахівці перевірять ваш будинок.

2017-11-01 11:59:46 ( Вяльцева Людмила )

Доброго дня. Звертаємося з вимогою усунути проблеми з подачі тепла у будинку № 94 по вул. Келецькій. Протягом двох тижнів стукаємо у всі двері з приводу неналежної температури у теплоносіях. Різні інстанції відсилають нас одна до одної, якісь роботи начебто й ведуться, та у квартирах ХОЛОДНО! Залишаємо за собою право звернення до місцевого та державного телебачення та у профільне міністерство, коли місцева влада неспроможна виконати свою роботу. Відкриті люки, з яких пар здіймається у небо, становлять загрозу для життя людей. Існує ризик, що безпритульні зірвуть крани у люках. Чому ми маємо сплачувати за тепло, що воно йде у повітря? Ганьба горе-працівникам!

З 1-2 листопада працівники КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» проводитимуть ремонтні роботи пориву мережі.

2017-10-30 18:51:56 ( Кароліна Бундаш )

30.10 приблизно о 18-30 після незрозумілих звуків "булькання води" зникло опалення по вул. Заболотного, 9, кв.125

Зверніться до житлово-експлуатуючої організації, що вас обслуговує, для перевірки внутрішньобудинкової системи.

2017-10-30 12:43:40 ( Ставничий Андрій Анатолійови )

Після встановлення теплового лічильника в будинку по вул. Саксаганського, 11 значно погіршилась якість опалення. Радіатори ледь теплі, особливо ті, які стоять на "обратке". Різниця температур між "подачею" та "обраткою" більше 30 градусів. Прошу вжити всі відповідні заходи та покращити якість опалення.

Ваша заявка прийнята, очікуйте на комісію, до складу якої входять представники нашого підприємства та житлово-експлуатуючої організації, для вирішення проблемної ситуації.

2017-10-30 10:24:01 ( Шпукал Майя )

Доброго дня. Підкажіть, як розірвати з вами договір на теплопостачання (опалення). Куди звернутися і які надати документи. Чесно мені вже надоїло слухати та шукати винних в поганому опалені в квартирі (ледь теплі батареї).

Відключення від послуги централізованого опалення можливе за умови відключення усієї багатоповерхівки. У вашому випадку варто звернути увагу на внутрішньобудинкову систему, оскільки теплоносій у радіаторах інших квартир відповідає усім нормам, отже, є розбалансування внутрішньобудинкової системи.

2017-10-29 22:05:20 ( Романов Сергій Петрович )

Шановні. Налагодьте якусь адекватну взаємодію з www.pay.vn.ua., або дайте можливість подавати дані онлайн на вашому сайті а не пробувати півдня додзвонитися до вас. І ще, якщо я не подаю дані по лічильнику то це означає що він показує рівно те саме що показував місяць чи й два назад тобто ніяких змін немає, я не користувався гарячою водою тому що був відсутній в місті, або користувався бойлером. Ваша програма автоматично безпідставно тулить що хоче. Прошу повідомити мене на підставах яких Законів ви самовільно вписуєте значно завищені дані по лічильниках. Виключно підстава опираючись на Закон а не на відомчі нормативні акти. В доповнення до попереднього. Лічильник 282574 на кухні. Показує 200. В липні було 197. Тобто за серпень, вересень, жовтень спожито 3 кубометра гарячої води. Спожито в жовтні, в силу певних причин. Я хочу подати дані а там вже - 214,13 ??? Для чого ви створюєте оцю плутанину ??? Я повинен вам півдня намагатися додзвонитися, подати дані, тому що пей вн уа не приймає пониження даних. Ні водоканал, ні газ, ні електрики так не роблять. Нуль значить нуль якщо не подають дані. Потім все рівно оплатять, навіть дорожче, послуги не дешевіють. Добре що хоч в ванній кімнаті вибрав за жовтень те що ви "напланували". Але оплатити не можу поки ви не приведете в відповідність показники лічильника на кухні тому що не хочу наперед оплачувати 14 кубометрів.

Відносини між споживачами і виконавцями в сфері надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води регулюються Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типовим договором про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. за № 630, якими визначаються обсяги, режими, термін надання послуги та порядок розрахунків. Нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води по вашому особовому рахунку визначається згідно належного Вам права на пільги в розмірі 50% відповідно до частини шостої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист » та проводиться за фактичним обсягом спожитої гарячої води, відповідно до показників індивідуальних приладів обліку, квартирних лічильників 1)КВ-1,5 № 269727; 2)КВ-1,5 № 282598. Варто зазначити, що пільги споживачам з оплати послуги з централізованого постачання гарячої води надаються за фактичними витратами, але не вище нормативів (норм) споживання, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування». Даною постановою, соціальний норматив, для користування послугою з централізованого постачання гарячої води, щодо оплати якої держава надає пільги становить 1,6 м3 на одну особу на місяць. Також, за пунктом 2 угоди «Про порядок розрахунків та ведення обліку спожитої гарячої води», Ви, як споживач послуг з централізованого гарячого водопостачання, зобов’язані в термін з 25-го по 30-е число поточного місяця передавати в службу збуту теплопостачального підприємства кінцеві показники лічильників щомісячно або щомісяця проводити оплату із зазначенням об’ємів спожитої води для відповідного проведення нарахувань. Також, для забезпечення точності нарахувань, в єдиному рахунку за надані житлово-комунальні послуги, який друкується та доставляється на Вашу адресу за замовленням КП ВМР «ВМТЕ» ТОВ «Центр муніципальних систем управління» на початку кожного, наступного за розрахунковим, місяця зазначено, що поточні показники лічильників Ви можете подавати в останні 5-ть днів звітного місяця, використовуючи сервіси: - зателефонувавши оператору за телефоном (0432) 65-11-11 (0432) 65-10-00; (0432) 46-03-45; (0432) 55-16-51; - автоматично (у тональному режимі) за телефоном (0432) 50-01-60; - при оплаті в касах або платіжних терміналах; - на сайті pay.vn.ua з зазначенням показів в особистому кабінеті без проведення оплати або при її виконанні. Згідно Вашого звернення від кореговано показники лічильників ГВП 1) КВ -1,5 № 269727 теперішні показники 200м2 2) КВ-1,5 № 282598 теперішні показники 240м2, які надійшли в травні 2017р. з вашої оплати.

2017-10-22 19:11:30 ( Мурга Олена )

Здравствуйте! Около месяца не получаем горячую воду - вместо нее в лучшем случае теплая, около 40 градусов. Со вчерашнего дня, (21/10) из горячего крана течёт вообще холодная вода. Исправьте, пожалуйста, проблему. Адрес: г. Винница, ул.П.Тычины, дом 21, кв 42. Спасибо.

У вашому будинку припинено гаряче водопостачання у зв’язку з поривом у внутрішньобудинковій системі. Ремонтні роботи має провести ЖЕК.

2017-10-19 11:24:24 ( Нечипор Микола Степанович )

З початку опалювального сезону холодні батареї.

Наше підприємство подало теплоносій до Вашого будинку ще до 13 жовтня. Якщо батареї у вашій квартирі досі не гріють, звертайтеся до житлово-експлуатуюючої організації (ЖЕК, ЖЕО чи ОСББ), на балансі якої знаходиться Ваш будинок. Можливо є проблеми у внутрішньобудинковій системі, а це зона відповідальності житлово-експлуатуюючих організацій.

2017-10-18 12:30:40 ( Максим Коломійчук )

Поки на вулиці тепло, чи не можна зменшити температуру у батареях? Бо то доводиться відкривати вікна через спеку у квартирі. А потім нам тов. Гройсман буде розказувати, як потрібно економити і, що 1800 грн. за опалення - це "економічно обгрунтована" ціна.

Зараз, у зв’язку з підвищенням температури зовнішнього повітря, якраз відбувається зниження гідравлічних режимів для регулювання подачі теплоносія до будинків.

2017-10-17 17:02:13 ( Дощин Оксана Іванівна )

Нарешті, коли надворі +20 - у нас запалили. Мені хочеться плакати, тому що шалені гроші я плачу за непотрібні мені "послуги", за пересушене повітря, за постійно відчинені вікна, за дискомфорт в квартирі. Як таке можна робити у бідній країні з нищим населенням? Кому це вигідно? Мені - так точно - ні. Чи можна відключитися від таких послуг? Я краще поставлю електроконвектори, які будуть працювати, коли мені це потрібно

Шановна Оксано Іванівно, ми розпочали опалювальний сезон згідно із рішенням Вінницької міської ради, яке прийняли у зв’язку з тим, що впродовж трьох діб середня температура зовнішнього повітря становила не більше +8°C. Ми подали теплоносій оперативно, протягом трьох днів в будинки всіх наших споживачів. Зараз, у зв’язку з підвищенням температури зовнішнього повітря, відбувається зниження гідравлічних режимів для регулювання подачі теплоносія до будинків.

2017-10-16 15:55:48 ( Винницкий Дмитрий )

Доброго дня! Вул. Замостянська 51 Вже 6 днів немає теплопостачання, на сайті вказано, що стався прорив. Вирішіть будьласка цю проблему.

У вашому будинку зафіксовано порив внутрішньобудинкової системи – це зона відповідальності експлуатуючої організації. Зверніться до ЖЕКу.

2017-10-15 07:21:25 ( Мала Наталія )

Добрий ранок.Мені не зрозуміло,чому при такому теплі (в цю хвилину 7 годин ранку 15 жовтня)+13 градусів ,необхідно відкривати вікна не на провітрювання в квартирі,а повністю.?Чому я повинна опалювати вулицю?.Коли ви навчитесь працювати?Чому не можна вдень, при таких температурах,(а вдень взагалі має бути до 20 і так цілий тиждень) опалення включати тільки на кілька годин вечером ?Чому я повинна платити за цю безгосподарність зі своєї пенсіі?Ця неймовірна байдужість не дає просто нормально дихати,а не вмирати.Коли навчитесь жити не по вказівкам ,а по розуму?Я не хочу вам платити за це.

Відбувається зниження гідравлічних режимів для регулювання подачі теплоносія при високих температурах зовнішнього повітря.

2017-10-14 17:06:41 ( Савчук Наталя )

Литвиненко 32, 2 під'їзд підвал знову прорив гар.води, а в 3 підвалі взагалі філіал водоспаду, куди мені ще скаржитись, щоб усунули проблему

Пориви внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання – це зона відповідальності експлуатуючої організації. Зверніться до ЖЕО.

2017-10-13 10:30:13 ( Хомяк Тетяна )

Доброго дня! Хочу поскаржитись на те, що на проспекті Юність, будинок 43, замість гарячої води тече ледь-ледь тепла, вже третій день. Як можна вирішити це питання? Поперше це створює великий дискомфорт, а по друге-ми платимо за гарячу воду, а не за теплу. Дякую, за розуміння і чекаю вашої відповіді.

Наразі проводиться регулювання гідравлічного режиму у зв’язку з ліквідацією аварійної ситуації. Впродовж дня (орієнтовно після обіду) гаряче водопостачання має бути в нормі.

2017-10-13 01:24:04 ( Курков Станіслав )

Як, коли і до кого маю потрапити на прийом для врегулювання питання, зазначеного у графі "Вид звернення". Проблема виникла з причини некоректного визначення нарахувань за спожиту теплоенергію у період "жовтень 2016 - лютий 2017 р.", внаслідок чого нарахування підприємством КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" і УСЗ населення (субсидії) відбулося за різними тарифними шкалами. Повідомте також на чиє ім"я має бути подана відповідна заява на предмет врегулювання

Для вирішення Вашого запитання зверніться у службу збуту КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за номером телефону: 46-03-45 або приходьте за адресою: вул. 600-річчя, 13, перший поверх, служба збуту. Графік роботи: пн.-чт: з 8:00 до 17:00, пт.: з 8:00-15:45, обідня перерва: 12:00-12:45. Звертаємо увагу, що у понеділок 16 жовтня - вихідний день.

2017-10-11 09:42:57 ( Коломійчук Максим )

Доброго дня. У оселя на 5-му поверсі, у ванній кімнаті холодна батарея (змієвик) певне, через повітряний затор. Після подачі тепла вчора у батареях в кімнатах зтравили повітря, вони гарячі. А от у ванній кімнаті такої можливсті зробити нема, відсутній клапан.

Дякуємо за лист. Теплопостачальне підприємство подає теплоносії і відповідає за зовнішні мережі, за внутрішньо будинкові мережі несуть відповідальність експлуатаційні організації.

2017-10-10 23:03:24 ( Моторний Володимир )

Абонент 1167148 Моторний Володимир Петрович Заболотного 5, кв. 29 Шановні друзі! 29.09.2017 на електронному сервісі (сайт https://pay.vn.ua) мною було передано фактичні покази лічильників гарячої води за вересень поточного року 36.0 м.кб. (кухня) та 62 м.кб. (санвузол). Попередні покази (за серпень поточного року) були такі ж самі, тобто, гарячу воду у вересні я не споживав. Проте у отриманому за вересень п.р. рахунку Вами виставлено показники 38.36 м. кб. (кухня) та 69.09 (санвузол) гарячої води, яку я не сопживав. З урахуванням того, що відомості мною були передані згідно з Вашими вимогами своєчасно, мені не зрозуміло, чому Вами виставлено до сплати якісь розрахункові величини. Я — пенсіонер і переплачувати через технічні негаразди, або неуважність ваших співробітників не маю змоги та й бажання. Прошу внести показання моїх лічильників гарячої води за вересень 2017 р. розмірах: 36.0 м.кб. -кухня (попередні покази 36.0 м.кб.) і 62 м.кб. - санвузол (попередні покази 62.0 м.кб.). У випадку недовіри до моїх даних, пропоную дати вказівку контролеру щодо їх перепровірки шляхом обходу. Дане повідомлення пропоную вважати офіційною заявою та надати відповідь на мою поштову, або електронну адресу vykatny@outlook.com , або за телефоном +380688539631 згідно із Законом України “Про звернення громадян”. З повагою, Володимир Петрович 10.10.2017

Шановний Володимир Петрович, дякуємо за лист. Нарахування приведенні у відповідність до Ваших показників.

2017-10-07 16:22:02 ( Дисюк Тарас )

Відсутнє водопостачання як холодної так і гарячої води, вул. Дмитра Майбороди 15, кв. 68. 8 поверх. Дайте знайти якщо потрібна додаткова інформація

Станом на ранок 9.10 гаряче водопостачання подається відповідно до норм та безперебійно. Аварійні ситуації за адресою Дмитра Майбороди 15 - відсутні.

2017-09-25 16:16:37 ( Михайло Козачук )

14.06.2017 контролером КПВМР «Вінницяміськтеплоенерго» Чеснік-Кміт Л.М. розпломбовано тепловий лічильник SensoStar №31284327 встановлений за адресом: м.Вінниця, вул.Стрілецька, 1 кв.48 та надано припис про необхідність проведення його повірки. На момент розпломбування діяв Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» в редакції, згідно ч.4 ст.17 якої було передбачено, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. Відповідно до п.4 ст.17 зазначено вище закону, що діє на теперішній час відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) також покладено на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки. На підставі викладеного, відповідно до п.6 Порядку надання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474, ПРОШУ: Провести повірку теплового лічильника SensoStar №31284327, встановленого за адресом: м.Вінниця, вул.Стрілецька, 1 кв.48.

- Відповідно до Розділу ІІ Статті 6 п. 2 Закону України №2119-VIII від 22 червня 2017р. “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” Обслуговування1 та заміна вузлів розподільного обліку2/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на шість років для засобів механічного типу та не менш як один раз на дев’ять років для засобів інших типів. Законом України №2119-VIII не передбачено обов’язку теплопостачальної організації виконувати повірку квартирного (розподільного) приладу обліку теплової енергії. Для проведення повірки належного Вам квартирного (розподільного) вузла обліку теплової енергії необхідно звернутися до організації, яка має дозвіл на проведення даних робіт, після чого звернутися до теплопостачальної організації для проведення пломбування та взяття на абонентський облік. Примітки: 1- обслуговування вузлів обліку - огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміна допоміжних засобів вузла обліку, а за згодою власника (співвласників) будівлі також охорона або страхування вузла обліку; 2- вузол розподільного обліку - вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів.

2017-09-14 17:29:06 ( Титаренко )

показник ГВ - 80 куб.м адреса вул. С.Зулінського, 7Б кв.4 о/р15007483

Добрий день!Для коректних нарахувань за гаряче водопостачання потрібно передавати покази лічильника вчасно, з 25 числа і до кінця поточного місяця за телефонами 46-03-45, 55-16-51, 46-73-46, на сайті www.pay.vn.ua та в касах пошти чи будь-якого банку, котрий приймає комунальні платежі, при оплаті комунальних послуг. Категорія онлайн-скарги створена для оперативного реагування на аварійні та проблемні ситуації, тому чіткіше формулюйте ваші запитання. Дякую!

2017-09-08 16:43:08 ( Цирканюк Любов )

З 05.09.2017 року по теперішній час відсутня гарячя вода, холодна рушникосушка.

Для опрацювання інформації та швидкого реагування на Ваше звернення, вкажіть, будь ласка, адресу, де відсутнє гаряче водопостачання.

2017-09-08 12:27:55 ( Богдан )

Доброго дня! Скажіть, а хто розвішує недостовірну інформацію? Повісили на будинку - з 6-ї ранку 5го вересня по 6-у ранку 6-го вересня не буде гарячого водопостачання. Сьогодні вже 8-е вересня, водопостачанням так і не пахне. Що це таке?

Для опрацювання інформації та швидкого реагування на Ваше звернення, вкажіть, будь ласка, адресу, де відсутнє гаряче водопостачання.

2017-08-23 21:18:16 ( Кравчук-Прибельська Антоніна )

ДУЖЕ хочеться знати, КОЛИ ВЖЕ НАРЕШТІ буде гаряча вода на Лялі Ратушної, 79?????????? В нас з 6 червня, вже майже 3 місяці, вона відсутня!!! Чим ваша організація займається, якщо не виконує свої прямі обов'язки?? І не треба спиратися все на ремонт, адже окрім того, що розрили половину двору, більше ніякого руху не помітно! Можемо ми хоча б на 1 вересня нормально помитися???!

У період з 6.06.2017 року по 31.07.2017 року КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» не здійснювало відключення гарячого водопостачання на ваш будинок. Якщо у вашу квартиру в цей період не надавалася послуга з гарячого водопостачання або ж надавалася неякісна послуга, то це можуть бути проблеми у внутрішньобудинковій системі. Якщо ж проблема у всьому будинку, звертайтесь до нашої диспетчерської служби із заявкою щодо перевірки якості надання послуг. КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» не несе відповідальності за технічний стан та експлуатацію внутрішньобудинкових мереж опалення та гарячого водопостачання і не проводить роботи у внутрішньобудинкових системах. Експлуатуючою організацією Вашого будинку являється ТОВ «ЖЕО». Саме ця організація несе відповідальність за технічний стан та експлуатацію внутрішньобудинкових мереж опалення та гарячого водопостачання. Тому щодо відсутності централізованого гарячого водопостачання в період з 6.06.2017 по 01.08.17 потрібно звертатися в ТОВ «ЖЕО». Щодо відключення гарячого водопостачання у період з 1.08.2017 року: КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» проводить реконструкцію теплової мережі, тому й відключено гаряче водопостачання на ваш будинок. Ремонтні роботи планують завершити 1.09.2017 року. Якщо внутрішньобудинкова система вашого будинку буде в задовільному стані, то послуга з централізованого гарячого водопостачання буде відновлена 1.09.2017 року.

2017-08-16 19:50:20 ( Коротинська )

Прошу ,Вас розпломбувати мені лічилиник за адресою вул. Антонова, 27, кв 138, тому , що протікає кран подачі горячої води у квартиру.На моє звернення ваш диспечер дозволив працівникам жеку Бокуд скласти акт та розпломбувати,але вони відмовляються.Заздалегідь вдячна.

Інформацію передано до відділу контролю енергозбуту. Сьогодні до 12:00 очікуйте контролера для розпломбування лічильника.

2017-08-15 15:15:35 ( Сироватко Наталія )

Доброго дня! В нашому будинку відсутнє гаряче водопостачання з 27.07.17 (вул.Шимка 14 а ).Так з 10.08.2017 по 24.08.2017 проводяться планові ремонті роботи.Чому водопостачання буле відсутне 2 тижні до проведення планових ремонтних робіт.? Та чи відновиться гаряче водопостачання з 25.08.2017 після ремонтних робіт.Представники ПП "БОКУД" напевно самовільно закрили наш будинок ,аргументуючи тим ,що в будинку проблема з трубами у підвалах.На заміну труб потрібно зібрати величезну суму коштів . В нашому будинку налічується 56 квартир, половина з яких має автономне опалення ( вони не підлягають розподілу суми коштів на заміну труб). Також в нашому будинку є загальнобудинковий лічильник газу. Рахунки за газ дуже непід'ємні (в мене відсутній лічильник газу).

У зв’язку з обстеженням технічного стану внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання житлового будинку по вул. Шимка, 14а виявлено аварію (спричинену витоком гарячої води). Розподільчі трубопроводи системи гарячого водопостачання в підвальному приміщенні будинку знаходяться в аварійному стані. Тому 27.07.2017 р. перекрито подачу гарячої води на житловий будинок по вказаній адресі. Відновлення подачі гарячого водопостачання на будинок відбудеться після ліквідації аварії та огляду представником КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” місця проведення робіт. КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” не несе відповідальності за технічний стан та експлуатацію внутрішньобудинкових мереж опалення та гарячого водопостачання. Експлуатуючою організацією Вашого будинку являється ПП “Бокуд”. Щодо відключення гарячого водопостачання у період з 10.08 по 24.08.2017 року: КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» проводить планові ремонтні роботи по підготовці обладнання до опалювального періоду 2017-2018 рр. на котельні за адресою Шимка 18а, від якої подається гаряче водопостачання на Ваш будинок за адресою вул.Шимка 14а, тому й подача гарячого водопостачання на даний період припинена. У разі виконання ремонтних робіт у внутрішньо будинковій системі гарячого водопостачання експлуатуючою ваш будинок організацією (ПП «Бокуд») до 24.08.2017 року послуга з централізованого гарячого водопостачання буде відновлена. КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» виконує всі ремонтні роботи згідно із запланованим графіком. Тому щодо відсутності централізованого гарячого водопостачання в період до 10.08 та після 24.08.17 потрібно звертатися в ПП «Бокуд». Питання щодо лічильників газу - не в межах нашої компетенції, оскільки КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» надає послуги лише з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

2017-08-14 11:05:00 ( Максим Шоробура )

Чому немає гарячої води в будинку по вул. Келецька 98?

Подача гарячого водопостачання станом на сьогодні до вказаного будинку за адресою Келецька, 98 нашим підприємством не припинялася. Якщо все ж відсутнє гаряче водопостачання, то це проблеми у внутрішньо-будинковій системі. За роботу внутрішньо-будинкової системи відповідають ЖЕК або ОСББ. Тож для вирішення даного питання зверніться в ЖЕК або ОСББ, за яким закріплений ваш будинок.

2017-08-03 15:21:56 ( Поляков Юрий )

Не гріє низ батарей централ. опалення. Хто може зробити очистку та скільки це коштує? Чи є ця інформація на вашому сайті, я не знайшов. Чи робите ви гідропневматичну чистку батарей?

Очисткою та гідропневматичною промивкою внутрішньобудинкових систем теплопостачання займається не теплове підприємство, а центральна аварійно-диспетчерська служба Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради.

2017-07-31 14:32:39 ( Ямчук Віктор )

З того часу, як були введені в експлуатацію новітні технології опалювальної системи, в наших квартирах в будинку по вулиці Київська-162а (а саме - «дитяча кімната») температура опалення опустилась до критичної. Дані причини порушення в роботі опалювальної системи були підтвердженні представниками ЖЕКу №15, але ніяких дій для усунення ситуації, що склалося, не було прийнято. Ми, мешканці будинку, сподіваємось, що наша скарга буде розглянута і будуть прийняті належні міри до початку опалювального сезону.

Житловий будинок по вул..Київська,162а відповідно до проекту реконструкції системи тепло забезпечення від котельні по вул..С.Зулінського,9 був обладнаний індивідуальним тепловим пунктом(ІТП) з погодним регулюванням насосів в залежності від температури зовнішнього повітря. Протягом опалювального періоду 2016-2017рр звернень щодо неякісної послуги з централізованого опалення по зазначеному будинку до КП ВМР ВМТЕ не надходило. Параметри теплоносія на виході з ІТП відповідали режиму роботи котельні та повинні були забезпечувати нормативною температурою повітря в приміщеннях мешканців. Відповідно до наказу №620/378 від 10.12.2008р. «Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду» експлуатуючій організації житловий будинок, було надано перелік заходів, які необхідно виконати для підготовки до опалювального періоду 2017-2018рр. На даний час в між опалювальний період послуга з централізованого опалення не подається. На початку опалювального сезону 2017-2018рр. в 10-ти денний термін комісією в складі працівників КП ВМР ВМТЕ та представника обслуговуючої Ваш будинок організації (ЖЕК-15) будуть перевірені якісні показники теплоносія на роботу внутрішньо будинкової системи опалення. В разі виявлення відхилень будуть вжиті невідкладні заходи щодо приведення їх до нормативних показників.

2017-07-31 12:46:15 ( Ярошепта Олег )

Рядом с домом по 600летия70 проходят трубы. Они подтекают уже третий день. Приймите меры!!!!!!

По витоках біля житлового будинку 600-річчя, 70 виконання робіт заплановано на 01.08.17р.

2017-07-30 03:02:27 ( Титаренко В )

Певний період я майже не проживаю в квартирі, а тому не споживаю гарячу воду і відповідно за неї не сплачую. Чому мені щомісяця нараховують біля 3 кубів і виставили рахунок на 1269,70 грн (претензія №15007483 від 14.07.2017)? На теперішній час показник складає 77 кубів, а нарахували 97. Прошу привести показник на 77 кубів і в подальшому непроводити безпідставних нарахувань. Адреса вул. С.Зулінського,7Б кв.4. Завчасно дякую.

Згідно із угодою «Про порядок розрахунків та ведення обліку спожитої гарячої води» споживач зобов’язаний в термін з 25-го по 30-те число поточного місяця передавати кінцеві показники лічильників. В разі не передання показників, нарахування за гаряче водопостачання здійснюється згідно із нормативом, а це 3,15 куба на одну особу. Контролером відділу контролю енергозбуту будуть зняті показники та відповідно до фактичних показників нарахування за гаряче водопостачання буде приведено у відповідність.

2017-07-29 23:08:51 ( Слободянюк Ольга )

Я проживаю по вул.Москаленко 65\27.В нашому домі вже 3 місяці немає гарячої води,а оплату нараховують.За що я повинна платити?Розберіться з нашим жеком 'Бокуд',бо вони вже обнагліли.Так само опалення.За що кожен місяць нараховуеться 108.22 грн ?Чому я повинна платити за воду якої немае так само і за опалення,розберіться!

На разі ситуація щодо відсутності гарячого водопостачання в будинку з’ясовується. Конкретно по кВ.№27 буде проведено обстеження на предмет відсутності або заміру температурних параметрів гарячого водопостачання. З 2012р. звернень на адресу теплового підприємства щодо відсутності або наданню неякісних послуг з централізованого опелення та гарячого водопостачання у даній квартирі не надходило.

2017-07-28 20:14:48 ( Cлавик )

Добрый день! Во вторник в нашем доме по ул К маркса 34 пропала горячая вода, со слов старшей по дому и деспетчера жека, отключения воды в связи с прорывом трубы, воду включат только после замены трубы за счет жильцов дома, сумма со слов старшей по дому немалая около 1000 с квартиры, + еще дни на работу, выходит что люди будут сидеть без горячей воды неделями или даже месяца, потомучто таких денег за неделю несобрать

Гаряче водопостачання відключено на будинок 25.07.17 о 16:15 в зв’язку з виявленими витоками у внутрішно-будинковій системі. При обстежені трубопроводів ВБС виявлено 23 місця, де встановлено бандажі та забито кілки, а також витоки води у 3-х місцях. На даний час недоліки не усунено.

2017-07-27 12:13:24 ( Юрий Анатольевич )

вулиця Марії Литвиненко-Вольгемут, 40 під'їзд номер 2 Из подвала доносится шум будто утечка воды. Началось днем до вчерашнего отключения воды, продолжилось после подачи воды, всю ночь и продолжается... Прошу устранить утечку, или то что вызывает этот шум.

Гаряче водопостачання відключено на будинок (1 та « під’їзди) 27.07.17 о 15:40 після усунення пориву ЖЕО гаряче водопостачання відновлено 28.07.17 о 08:06. 01.08.17 майстром Павловим В.А. повторно обстежено підвал житлового будинку, витоків не виявлено.