Інформація щодо опрацювання звернень та надання додаткових послуг!

2020-03-24 16:48:02,
image

На виконання п. 2 Прикінцевих положень Закону України від 17.03.2020 р.№530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” з дня оголошення карантину зупинився перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених Законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Так, на період карантину призупинено надання наступних послуг усім категоріям споживачів КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»:

- пломбування/розпломбування вузлів обліку теплової енергії та гарячого водопостачання  (розпломбування здійснюється лише в режимі viber-повідомлень за номером 067 442 48 21);

- перевірка неякісних послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання;

- укладання договорів;

- надання письмових відповідей на звернення, листи та інформаційні запити;

 - надання довідок.

Виконання даних послуг буде здійснено в терміни, передбачені чинним законодавством, від дня припинення карантину.

Тобто, надання відповідей і опрацювання заявок на надання додаткових послуг будуть опрацьовані/доопрацьовані  після завершення карантину.

Наприклад, для відповіді на звернення споживача зазвичай надається 30 днів (відповідно до Закону України  «Про звернення громадян»),  відповідь буде надана в термін 30 днів + кількість днів, які припали на період карантину.



  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні