На зв’язку зі споживачами: в телефонному режимі та онлайн

2020-03-24 08:24:03,
image

На період карантину КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» обмежило візит споживачів на підприємство, але відкрите до спілкування в телефонному та онлайн-режимі.  Такі дії – вимушені, для запобігання можливого розповсюдження СОVID-19. Такі та низку інших обмежувальних заходів вживають як на території області, так України і світу в цілому.

Тож якщо у вас є запитання, можете звертатися наступними способами:

? (0432) 43-34-95 – аварійно-диспетчерська служба  звертайтеся у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання (працює цілодобово!)

?  (0432) 55-16-51 та  (0432)46-03-45 – відділ по роботі з населенням ( за даними номерами можна вирішити питання щодо нарахувань, розрахунків та іншої інформації по Вашому особовому рахунку, подати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води) (пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45)

? (0432) 50-72-89  - відділ контролю енергозбуту (звертайтеся щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера, отримання інформації щодо опломбування, розпломбування приладів обліку) (пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45)

?viber  за номером 067 442 48 21. Він працює лише в режимі повідомлень. Даним номером можна скористатися у випадку, якщо необхідно розпломбувати прилад обліку (зокрема, у випадку аварійного розпломбування).  Для того, щоб зафіксувати розпломбування приладу обліку, необхідно відправити на вищезазначений номер у viber чітке фото приладу обліку гарячої води з видимістю пломби. Також обов’язково зазначити  номер приладу обліку, повну адресу, прізвище, ім’я, по-батькові та номер телефону. Розпломбування буде зафіксоване лише за наявності повних даних споживача.  Викликати контролера для опломбування приладу обліку можна буде після завершення карантину. До приходу контролера на опломбування приладу обліку, потрібно сплатити рахунок, що знаходиться за посиланням на офіційному сайті http://vmte.vn.ua/payvin.html, оскільки послуга розпломбування/опломбування платна. 

? http://vmte.vn.ua/contactUs.html  - категорія звернень на офіційному сайті підприємства. За даним посиланням Ви також можете залишати Ваші питання щодо вищезазначених тем. (відповіді опрацьовуються в робочі дні)

? https://www.facebook.com/profile.php?id=100013783771133  - сторінка підприємства  в мережі Facebook. На всі Ваші повідомлення ми оперативно вам надамо відповідь. (пн-чт 8:00-17:00, пт – до 15:45, обідня перерва 12:00-12:45, усі питання, залишені в неробочий час опрацьовуються протягом робочого дня)

Підприємство, незважаючи на карантин,  працює, виконуючи повний спектр робіт, необхідних для забезпечення споживачів якісними послугами 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 366 днів на рік. Адже це наша головна мета.

Також робитимемо все, що від нас залежить, щоб споживачі мали змогу отримати відповіді на всі питання без візиту на підприємство.

А Ви дбайте про здоров’я, дезинфікуйте руки і читайте лише офіційні джерела інформації, щоб не підхопити хвилю паніки.



  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні