Межі відповідальності теплопостачального підприємства та управляючих компаній: роз’яснення

2020-01-10 13:36:01,
image

За вікном майже екватор зими, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» стабільно працює, надаючи якісну послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання на будинки споживачів, підтримуючи температурні та гідравлічні параметри відповідно до режимних карт роботи теплової мережі.

У випадку, коли КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» здійснює ремонтні роботи на мережах, для яких необхідно тимчасово призупинити послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання на деякі будинки, інформацію завжди розміщуємо на офіційному сайті підприємства, а також розклеюємо оголошення на будинках споживачів.

 Але час від часу  до підприємства надходять звернення від мешканців багатоповерхівок щодо проблем із послугами в будинках, де не здійснюються ремонтні роботи на мережах і, відповідно, даних будинків немає в переліку тих, де призупинено послугу.  

Хочемо звернутися до споживачів: якщо у Вашому будинку є проблеми з послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання, але у переліку, який ми публікуємо щодня на офіційному сайті, Вашої адреси не зазначено, тоді варто звертатися до  управляючих компаній або голови правління ОСББ, аби ті перевірили, в першу чергу, внутрішньобудинкову систему. Адже всі будинки, де є призупинення послуги у зв’язку з проблемою на зовнішніх мережах, ми завжди в робочі дні публікуємо на сайті. Якщо Вам необхідно дізнатися інформацію про стан надання послуг у вихідні дні, ви можете звертатися у диспетчерську підприємства за номером 43-34-95 (працює цілодобово). 

До того ж, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» у випадку звернень споживачів,  постійно ініціює проведення обстежень надання послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання у багатоповерхівках. Обов’язково до комісійного обстеження долучають представників управляючих компаній або правлінь ОСББ. Адже теплопостачальне підприємство  відповідає лише за справність зовнішніх мереж, які знаходяться поза межами житлових будинків. А щоб перевірити справність внутрішньобудинкової системи необхідна присутність фахівців з управляючих компаній або правлінь ОСББ. (крім того, обстеження будинків всіх споживачів здійснюють щороку в міжопалювальний період в обов’язковому порядку).  

Під час проведення обстежень фахівці часто визначають, що в будинках є проблеми з наданням послуги із-за несправності внутрішньобудинкових систем. Управляючим компаніям/головам правлінь ОСББ видають повторні приписи на виконання необхідних робіт. 

Хоча виконати всі роботи повинні управляючі компанії або правління ОСББ, але відповідальність лежить на плечах мешканців будинків. Звертаємо увагу, що відповідно до Статті 382 Цивільного кодексу України всі власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками всього майна будинку. Внутрішньобудинкові системи – це теж невід’ємна частина ваших будинків, співвласниками якого є ви.

Нагадуємо, що лише самі мешканці будинку укладають договір з управляючою компанією, яка повинна виконувати послуги з санітарно-технічного обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових мереж.  

До нас часто звертаються споживачі щодо невиконання управляючими компаніями своїх обов’язків. Але теплопостачальне підприємство не може впливати на невиконання робіт управляючими компаніями. Лише Ви, співвласники будинку, самі обираєте  управляючу компанію, яка буде обслуговувати і будинок, і всі внутрішньобудинкові мережі, і саме ви укладаєте з даними компаніями договір.

Для довідки:

За ініціативи КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» з жовтня минулого року   проводяться періодичні зустрічі з уповноваженими по будинках. Тема зустрічей  – опалювальний сезон для населення:  нагальні проблеми у внутрішньобудинкових системах,  які суттєво погіршують якість отримання послуг з централізованого опалення та централізованого гарячого водопостачання. Під час  зустрічей обговорюють питання, як покращити стан внутрішньобудинкових мереж.

Зустрічі проводяться періодично на постійній основі, щоб кожен уповноважений по будинку та голова ОСББ могли отримати відповідь на всі питання, а також отримати роз’яснення щодо актуальних питань з теплопостачання окремо по кожному будинку.

Таким чином, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» йде назустріч споживачам, щоб вони були поінформовані у сфері теплопостачання і розуміли, що потрібно робити, щоб послуга в їхніх помешканнях була якісною.



  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні