Вінничани боргують за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання 60 мільйонів гривень

2018-12-26 08:57:12,
image

За вікном вже справжня зима, а КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» робить все для того, щоб споживачі не відчували холоду в своїх домівках.  Підприємство працює у стабільному режимі, теплоносій до будинків вінничан подається відповідно до норми. Зі своєї сторони, ми виконуємо всі необхідні дії, щоб у помешканнях вінничан було затишно і комфортно. Втім, не всі споживачі сумлінно виконують свої обов’язки, невчасно розраховуючись за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.  Є й такі, які ігнорують платіжки за спожите взагалі. 

Відтак проблема розрахунків за послуги з  підприємством залишається досить серйозною. Станом на 18 грудня заборгованість населення перед КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» становить  60 млн  грн.

Це надзвичайно велика сума. За ці гроші теплопостачальне підприємство могло б зробити в рази більше заходів, спрямованих на якість послуг. За 60 млн можна провести реконструкцію близько 10 км теплових мереж у двотрубному виконанні або ж можна становити 90 індивідуальних теплових пунктів по гарячому водопостачанню.

Також ще є багато несплачених нарахувань за листопад, які не враховували в суму боргу, адже у споживачів ще є час розрахуватися до 20 грудня.  

Така сума заборгованості за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання виникла не за один рік. Вона накопичувалися протягом тривалого часу. Все це через несвідоме ставлення і нерозуміння того, що необхідно розраховуватися за спожите. Відповідно, при регулярному ухилянні від сплати за спожите, заборгованість таких споживачів зростає в рази. Є непоодинокі випадки, коли споживачі не сплачують за спожиті послуги 5, а то й 10 років.

Серед усіх боржників є рекордсмен, на особовому рахунку якого несплачена сума у розмірі 275,301 тисячі гривень. 

На рахунках 1752  споживачів несплачені суми від 10 тисяч гривень і більше. А 1404 споживачів боргують за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання понад від 5 до 10 тисяч гривень.

Для комунального підприємства вкрай важливо вчасно отримувати оплату за послуги. В свою чергу, ці кошти залучаються для стабільної роботи підприємства і що головне  - для сплати за ресурси, що використовуються для надання послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Одна з найдорожчих складових – це газ, за який необхідно підприємству сплачувати вчасно.  Без отримання номінацій на газ підприємство не зможе надавати послугу споживачам. І саме від розрахунків споживачів за послуги залежить рівень розрахунків за газ, який має бути не нижче  78 % протягом даного опалювального періоду. На сьогодні у підприємства рівень розрахунків на більш як  90 %.

Наше підприємство працює в напрямі боротьби із запеклими боржниками. 

Для початку проводяться роз’яснювальні роботи. Працівники служби збуту намагаються з’ясувати причини несплати і, якщо у боржників  справді немає можливості сплатити всю суму одразу, їм розповідають про можливість реструктурувати заборгованість.

Для цього потрібно укласти договір з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», що передбачає сплату боргу рівними частинами (разом із поточними нарахуваннями) протягом визначеного періоду.

На сьогодні підприємство укладено 207договорів на реструктуризацію заборгованості на загальну суму понад 1 млн 348 тисячі гривень.

Звісно, частина злісних неплатників належать до неблагополучних верст населення, але є й інша категорія безвідповідальних споживачів, які, попри задовільний соціальний стан, не поспішають платити за комірне.

Якщо боржники ігнорують платіжки й надалі, не укладають договори з реструктуризації,  теплопостачальне  підприємство змушене вживати радикальні дії – доводить справу до суду.  Далі всі відслухані справи з позитивним рішенням передають до державної виконавчої служби, яка  згідно з чинним законодавством має повне право стягувати борги в примусовому порядку.

Але навіть попри наявну заборгованість  теплопостачальне знаходить можливість надавати послугу населенню та сплачувати за всі необхідні ресурси.

Нагадуємо, що з  1 серпня 12 тисяч абонентів, яких раніше забезпечувало послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання ДП «Теплокомуненерго Маяк», тепер обслуговує КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». До підприємства час від часу звертаються споживачі, які мали переплату за послуги, які отримували від ДП «Маяк».  Але наголошуємо на тому, що нашому підприємству не передано суми, які переплатили наперед споживачі колишнього ДП «Теплокомуненерго Маяк». Саме тому, якщо у Вас виникають питання щодо переплати за вашим рахунком, радимо звертатись до ДП «Теплокомуненерго Маяк».

Всім споживачам нагадуємо: ви зобов’язані своєчасно сплачувати за комунальні послуги до 20 числа кожного місяця. Розрахуватися за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання без комісій можна в: ПАТ КБ «Приватбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТ «Мегабанк», ПАТ «Міжнародний інвестбанк», ПАТ «Перший інвест.банк».

Цього місяця до нас звертаються  чимало споживачів щодо неотримання платіжок для сплати за комунальні послуги. Друком платіжок займається центр муніципальних систем управління (ЦМСУ).  Цього місяця, справді, платіжки були невчасно надруковані. Інформація про це зазначена і на їх сайті https://pay.vn.ua/articles/847. Наше підприємство подало всю інформацію вчасно і відношення до друку платіжок немає, так само як й інші підприємства, які надають комунальні послуги.

Але незважаючи на невчасний друк платіжок, споживачі повинні вчасно розраховуватися за спожиті послуги.  Тож хочемо звернутися  до споживачів! Якщо Ви досі не отримали платіжки за комунальні послуги, радимо скористатися сервісом pay.vn.ua. Зареєструвавшись на сайті https://pay.vn.ua/, Ви зможете отримувати інформацію по поточних нарахуваннях  і заборгованості за комунальні послуги.   І саме за допомогою даного сервісу Ви можете сплачувати за комунальні послуги платіжною карткою, не виходячи з дому. Також тут можна передавати показники індивідуального приладу обліку гарячої води.  Для цього необхідно лишень мати доступ до мережі Інтернет.

Також нагадуємо на необхідність вчасно, до 31 числа щомісяця, передавати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води, щоб ми змогли зробити коректні нарахування.  Для цього звертайтеся до відділу по роботі з населенням за номерами 55-16-51, 46-03-45 (Графік роботи: Пн-Чт: 8:00 до 17:00, Пт: 8:00-15:45 Сб, Нд - вихідні. Обідня перерва з 12:00 до 12:45). Також надати показники можна у Вінницьких Центрах адміністративних послуг “Прозорий офіс”, під час сплати комунальних послуг у відділеннях банків чи відділення Укрпошти або ж  на веб-сайті https://www.pay.vn.ua.

       КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» вкотре нагадує всім своїм споживачам: пам’ятайте – борги нікуди не дінуться! Тож будьте відповідальними та свідомими, розраховуйтеся за послуги вчасно та в повному обсязі!



  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Обідня перерва: 12:00 - 13:00
  • Пт-Сб-Нд: Вихідні