Заборгованість населення перед КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» сягає 53 млн грн.

2018-11-26 11:56:54,
image

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» вчасно, 15 жовтня, відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради розпочало  опалювальний сезон  2018-2019 рр для населення.  Підприємство і зараз працює в стабільному режимі, надаючи споживачам послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Також аварійні бригади працюють над ліквідацією всіх поривів, які виникають. Зокрема, чимало зусиль прикладають для ліквідації аварійних ситуацій на найпроблемніших ділянках мереж -  в мікрорайоні Вишенька та Слов’янка, які передали нашому підприємству з 1 серпня.

Але є одне питання, яке не перестає бути актуальним з місяця в місяць, з року в рік. Це оплата за спожиті послуги. Більшість споживачів сумлінно виконують свій обов’язок, сплачуючи за надані послуги до 20 числа щомісяця. Але є й такі, які не розраховуються за спожите вчасно або ігнорують платіжки взагалі. 

Попри сумлінність більшості споживачів, проблема розрахунків за послуги з  підприємством залишається досить серйозною. Станом на ранок 26 листопада заборгованість населення перед КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» становить  53  млн  грн. Серед усіх боржників є рекордсмен, на особовому рахунку якого несплачена сума у розмірі 273 тисячі гривень. 

На рахунках 1615  споживачів несплачені суми від 10 тисяч гривень і більше. А 1215 споживачів боргують за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання понад від 5 до 10 тисяч гривень.

Для комунального підприємства вкрай важливо вчасно отримувати оплату за надані послуги. В свою чергу, ці кошти залучаються для стабільної роботи підприємства. Але навіть попри наявну заборгованість  теплопостачальне знаходить можливість надавати послугу населенню.

Нагадуємо, що з  1 серпня 12 тисяч абонентів, яких раніше забезпечувало послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання ДП «Теплокомуненерго Маяк», тепер обслуговує КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». До підприємства час від часу звертаються споживачі, які мали переплату за послуги, які отримували від ДП «Маяк».  Але наголошуємо на тому, що нашому підприємству не передано суми, які переплатили наперед споживачі колишнього ДП «Теплокомуненерго Маяк». Саме тому, якщо у Вас виникають питання щодо переплати за вашим рахунком, радимо звертатись до ДП «Теплокомуненерго Маяк».

Всім споживачам нагадуємо: ви зобов’язані своєчасно сплачувати за комунальні послуги до 20 числа кожного місяця. Розрахуватися за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання без комісій можна в: ПАТ КБ «Приватбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТ «Мегабанк», ПАТ «Міжнародний інцестбанк», ПАТ «Перший інвест.банк». А ще можна сплатити, не виходячи з дому, за допомогою платіжного сервісу PAY.VN.UA. http://vmte.vn.ua/payvin.html .

Також нагадуємо на необхідність вчасно, до 31 числа щомісяця, передавати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води, щоб ми змогли зробити коректні нарахування.  Для цього звертайтеся до відділу по роботі з населенням за номерами 55-16-51, 46-03-45 (Графік роботи: Пн-Чт: 8:00 до 17:00, Пт: 8:00-15:45 Сб, Нд - вихідні. Обідня перерва з 12:00 до 12:45). Також надати показники можна у Вінницьких Центрах адміністративних послуг “Прозорий офіс”, під час сплати комунальних послуг у відділеннях банків чи відділення Укрпошти або ж  на веб-сайті https://www.pay.vn.ua.

 КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» вкотре нагадує всім своїм споживачам: пам’ятайте – борги нікуди не дінуться! Тож будьте відповідальними та свідомими, розраховуйтеся за послуги вчасно та в повному обсязі!

  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • zmi@vmte.vn.ua
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні