Теплопостачальні підприємства та житлово-експлуатуючі організації: межі відповідальності за відсутність послуги

2018-11-08 18:06:40,
image

До КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» почастішали звернення щодо відсутності послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Але варто зауважити, що не у всіх випадках відсутності послуги, - проблеми зі сторони теплопостачального підприємства.

Станом на 8.11 послуга з централізованого опалення у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на тепломережах тимчасово призупинена  лише на один будинок по проспекту Юності, 67 (послуга буде відновлена сьогодні, 8.11).  Також відсутня послуга за адресою вул. Соборна, 46 (в одній квартирі будинку) у зв’язку з завершенням процедури від’єднання будинку.

Щодо послуги з централізованого гарячого водопостачання: послуга тимчасово припинена за адресами:

вул. Інтернаціоналістів, 12,14,

вул. Келецька, 104

вул. Ващука, 4

вул. Келецька, 98

вул. А.Первозванного, 52,54,58,60,64,66,74

вул. Келецька, 88,90

просп. Юності, 12,14,14А

вул. Городецького, 7

Загалом -  18 будинків.

Ще 13 в будинках послуга з гарячого водопостачання подається без циркуляції:

вул. Космонавтів, 63,

вул. Л.Ратушної, 22,

Хмельницьке шосе, 53,

вул. Юності, 43,

вул. Келецька, 132,

вул. Ващука, 16,

вул. Кн. Коріатовичів, 149,155,157,157А,168,183.

вул. В.Порика, 45.

Наше підприємство розуміє стурбованість споживачів щодо наявності проблем з послугою і робить все можливе, щоб ліквідувати всі пориви по мережах, які виникають, і відновити послугу на Ваші будинки якнайшвидше.

 

Втім, зазначаємо: якщо у Вашому будинку є проблеми з послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання, але у даному списку Ваших адрес не зазначено, тоді варто звертатися до житлово-експлуатуючих організацій, аби ті перевірили внутрішньобудинкову систему.

Варто зауважити, що перед початком опалювального сезону працівниками КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” разом з представниками житлово-експлуатуючих організацій міста Вінниці проведено обстеження житлового фонду на предмет готовності до опалювального сезону 2018-2019 років. Проведено обстеження всіх без винятку житлових будинків, які отримують послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання від КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго”.

За результатами обстеження лише 37 житлових будинків отримали Акти готовності до опалювального періоду 2018-2019рр. що свідчить про їх 100% готовність.

У зв’язку з невиконанням у повному обсязі заходів по підготовці до опалювального сезону на 866 житлових будинків видано Акти готовності під Гарантійні листи, в яких безпосередньо керівники експлуатуючих організацій зобов’язалися виконати роботи, зазначені у виданих працівниками  КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” приписах. Як зазначається у гарантійних листах, у разі їх невиконання акти готовності до опалювального періоду анульовується.

Ще 207 будинків житлового фонду виявилися готовими до опалювального періоду менше ніж на 50%, їм також було видано приписи, але без можливості написання гарантійного листа. 

Відтак, у зв’язку з тим, що експлуатуючі організації міста Вінниці не звернулися до КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” про перевірку виконання заходів зазначених в приписах, як це було зазначено в Гарантійному листі, Акти готовності видані на 866-ть житлових будинків втратили свою чинність. Так само і не виконані роботи в інших 207 будинках.

Тобто, всього у 1073 будинках є проблеми, які має вирішити житлово-експлуатуюча організація!

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» не могло залишити місто без послуги з централізованого опалення в холодну днину, тому розпочало опалювальний сезон вчасно відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради.

Як ми вже зазначали раніше, у зв’язку з великим навантаженням на мережі виникали пориви на тепломережах, на які оперативно реагували аварійні бригади підприємства. Всі пориви ліквідовувалися почергово.

Також ми не залишаємо ніколи споживачів без інформації. На нашому підприємстві  працює цілодобово диспетчерська служба, в яку кожен споживач може звернутися за номером 32-34-95.
Також відкриті до спілкування і в мережі Інтернет. Функціонує офіційний сайт підприємства, де вінничани можуть залишати онлайн-звернення http://vmte.vn.ua/online_services.html , а також функціонує сторінка в мережі Facebook. Всі звернення, коментарі та повідомлення, залишені і Інтернеті, опрацьовуються і оперативно відправляються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45.

Ми дякуємо всім споживачам за звернення, але просимо бути коректними! Досить часто в нашу адресу ми отримуємо звернення, що містять ненормативну лексику в бік підприємства.

Втім, і на такі повідомлення ми відповідаємо коректно.

Ми відкриті до спілкування і кожен споживач отримує відповідь, коли звертається до нас. Але наполегливо радимо: спочатку необхідно з’ясувати ситуацію, в чому ми вам з радістю допоможемо, а вже потім викликати хвилю обурення.

Адже в більшості зверненнях проблема в наданні послуги стосується не нашого підприємства, а житлово-експлуатуючих організацій. Наголошуємо на тому, що теплопостачальне підприємство подає теплоносій до будинків, а житлово-експлуатуючі організації зобов’язані виконати запуск теплоносія по кожному стояку  та перевірити якість теплопостачання по всьому будинку!

Ми дякуємо всім споживачам за звернення і ми за коректне спілкування між споживачами і працівниками нашого підприємства! Якщо ми бажаємо, щоб наша країна і місто зокрема розвивалося і йшло вперед, то кожен повинен починати з себе.

Тож з питаннями звертайтеся до нас: або в диспетчерську службу, на сайт підприємства, на сторінку у мережі Facebook або на цілодобову варту за номером 15-60.

 

 

 

  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • zmi@vmte.vn.ua
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні