Роз’яснення щодо меж відповідальності теплопостачального підприємства та житлово-експлуатуючих організацій

2018-02-06 09:16:50,
image

Шановні споживачі, вкотре звертаємося до вас з роз’ясненням питання щодо меж відповідальності.( Відповідно до Статті 382 Цивільного кодексу України). Усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку.

 

Спільне майно багатоквартирного будинку:

  • приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку,
  •  механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення.

 

 Експлуатуюча організація  за договором з власником виконує послуги з санітарно-технічного обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримує на балансі відповідне майно, забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з чинним законодавством (Закон України «Про житлово-комунальні послуги» Розділ IV стаття 13 пункт 2).

 

У жовтні 2012 року рішенням виконавчого комітету ВМР було передано на баланс департаменту житлового господарства міської ради теплові вводи, елеваторні вузли, вузли вводу системи опалення та гарячого водопостачання житлових будинків.

( Рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради №2656 від 25.10.2012р. на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»).

Тобто, житлово-експлуатуючі організації відповідають за технічне обслуговування житлових будинків, включаючи роботи з контролю за його станом, забезпечення справності, працездатності, наладки та регулювання інженерних систем. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення і зливової каналізації та витрати на виконання цих робіт здійснюються відповідно до законодавства.

 

Тож, у разі невідповідності послуги з централізованого опалення та централізованого гарячого водопостачання, споживач повинен звернутися до експлуатуючої організації щодо відновлення надання якісної послуги. Експлуатуюча організація має перевірити відповідність параметрів на вводі в будівлю та у разі їх відсутності або надання не в повному обсязі викликати представника теплопостачальної організації.

 Якщо ж параметри на вводі в будівлю відповідають нормативу представник експлуатуючої організації проводить перевірку роботи внутрішньобудинкової системи опалення.

Балансоутримувач повинен перевірити:

  • роботу елеваторного вузла,
  •  працездатність запірної арматури,
  •  утеплення розподільчих трубопроводів у підвалі та на горищі,
  •  наявність несанкціонованих втручань (демонтаж короткозамкнених ділянок перед опалювальними приладами; заміни трубопроводів з зменшенням умовного діаметру; встановлення запірної арматури, непередбаченої проектом на будинок, яка порушує належну циркуляцію по окремих контурах; збільшення площі опалювальних приладів).

Відповідно до чинного законодавства, у разі невідповідності фактичної температури в житлових  приміщеннях  нормативній   перерахунок   за   надання   послуг   з централізованого  опалення проводиться лише за відсутності засобів обліку теплової енергії, тобто коли нарахування проводиться за нормативами. ( Відповідно до п.4 та п.5  Постанови КМУ  від 17 лютого 2010 р. N 151 «Про затвердження Порядку проведення  перерахунків розміру плати за надання послуг  з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення  в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості»).

Вкотре наголошуємо, не ставайте заручниками чужого піару, якщо маєте запитання – з’ясовуйте їх із фахівцями, а не шукайте сумнівних порад, адже в просторі соціальних мереж з’являється недостовірна та перекручена інформація, яка дезінформує споживачів. Краще зверніться до нас, адже КП ВМР «ВМТЕ» завжди відкрите для конструктивного діалогу.

  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • zmi@vmte.vn.ua
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні