Обов’язки потрібно виконувати, а не нехтувати!

2017-12-26 13:29:01,
image

Теплопостачальне підприємство відповідає за стан зовнішніх мереж, а внутрішньобудинкова система  - зона відповідальності житлово-експлуатуючих організацій!

До нашого підприємства надходить чимало звернень, як на офіційний сайт підприємства, так і на нашу сторінку у Facebook. На всі питання ми оперативно реагуємо та даємо обґрунтовані відповіді. Бувають і звернення, де споживачі скаржаться на якість послуги з централізованого опалення у окремих квартирах чи в цілому будинку. При цьому наголошують, що вони платять за послугу з централізованого опалення нашому підприємству, тому ми повинні вирішувати всі питання, навіть якщо проблема – у внутрішньобудинковій системі.  Хоча вкотре наголошуємо, що внутрішньобудинкова система – це зона відповідальності житлово-експлуатуючих організацій (ЖЕК, ЖЕО чи ОСББ).

У ході опрацювань таких звернень ми часто зіштовхуємося з проблемою, що  деякі житлово-експлуатуючі організації нехтують своїми обов’язками.  І навіть коли представники нашого підприємства під час обстеження виявляють, що проблема у внутрішньобудинковій системі, не лагодять все одразу, а мешканцям будинку кажуть, що проблема зі сторони нашого підприємства.

Одна із останніх заявок з такою ситуацією надійшла у диспетчерську службу нашого підприємства 22.12.2017 р. Мешканці будинку по вул. Гоголя, 17 повідомили про відсутність централізованого опалення. У зв'язку з цим було направлено майстра служби з транспортування енергії для з’ясування ситуації. З теплової камери нашого підприємства живиться два будинки по вул. Гоголя - № 15, 17. У будинку №15 проблем з опаленням не було, що свідчить про відсутність проблем у КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». Далі перевірили подачу теплоносія до самого будинку №17. В ході обстеження виявили, що теплоносій на будинок не подається в межах норми, але перебоїв зі сторони підприємства не було. Причина – неякісна робота елеваторного вузла. Далі того ж дня, 22.12.2017, фахівці нашого підприємства передали заявку інженеру ТОВ "ЖЕО", щоб він ліквідував причину в елеваторному вузлі, який працює на всю внутрішньобудинкову систему. 23 грудня, інженер ТОВ "ЖЕО" закрив заявку через цілодобову варту.

Станом на 26.12.2017 р. наше підприємство знову отримало заявку від мешканця буд. Гоголя, 17. І хоча виявлену раніше проблему повинні були ліквідувати представники ТОВ «ЖЕО», ми ініціювали збір комісії,  що складається з представників нашого підприємства та представників ТОВ "ЖЕО", щоб ще раз здійснити обстеження.

У ході перевірки виявлено проблему у внутрішньобудинковій системі, а саме  - забите сопло елеваторного вузла. Цю ж проблему  інженер ТОВ «ЖЕО» повинен був ліквідувати ще минулого тижня.

Така ситуація свідчить про недбалість  і нехтування своїх обов’язків ТОВ «ЖЕО». І як наслідок житлово-експлуатуюча організація залишила мешканців будинку по вул. Гоголя, 17 без опалення на кілька днів.

Сьогодні, 26.12.2017 р., представники ТОВ «ЖЕО» усунули проблему і мешканцям будинку була відновлена послуга з централізованого опалення.

Схожі ситуації виникають. Але їх можна уникнути, якщо кожен буде відповідально відноситися до своїх обов’язків. Вкотре наголошуємо, за внутрішньобудинкові системи відповідають житлово-експлуатуючі організації. Наше підприємство відповідає за стан зовнішніх тепломереж, зона нашої відповідальності завершується зовнішньою стіною ваших будинків.

Закликаємо житлово-експлуатуючі організації не нехтувати своїми обов’язками, а споживачів  -  бути свідомими! Якщо помічаєте проблеми з надання послуг з централізованого опалення чи гарячого водопостачання, одразу повідомляйте. Також закликаємо споживачів писати на наш сайт http://vmte.vn.ua/contactUs.html, сторінку Facebook чи телефонувати в диспетчерську за номером 43-34-95, якщо вони стануть свідками аварії на теплових мережах, поривів системи централізованого опалення чи гарячого водопостачання. Очікуємо також повідомлень, якщо споживачі стали свідками

крадіжки комунального майна, несанкціонованої врізки в мережі теплового підприємства.

Ми турбуємося про якість надання послуг нашим споживачам. А  наша з вами співпраця даватиме ще кращий і оперативніший результат.

  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • zmi@vmte.vn.ua
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні