Чому у помешканні можуть бути холодні батареї?

2017-11-29 13:36:53,
image

Чимало споживачів КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» скаржаться на холодні батареї, аби вирішити цю проблему варто знати, хто за що відповідає.

Основною метою діяльності теплопостачального підприємства є виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Ми забезпечуємо споживачів послугами з централізованого  опалення та гарячого водопостачання. Зі своєї сторони проводимо увесь комплекс заходів, щоб мінімізувати втрати теплової енергії при транспортуванні, реалізуємо проекти з реконструкції котелень, теплових мереж, обладнання, аби теплоносій дійшов до будинків споживачів відповідно до усіх нормативів.

Однак трапляються випадки, коли у помешканнях споживачів радіатори батарей залишаються холодними або прогріваються частково.

Перш за все, якщо така ситуація трапилася, варто звернутися до старшого по будинку, адже житловий фонд по підприємству обладнаний лічильниками теплової енергії, що спонукає  відповідальні особі зменшити подачу теплоносія до будинку(часто пояснюють таке втручання бажанням зекономити). 

Якщо не було ніякого втручання, тоді звертайтеся до балансоутримувача (ЖЕК, ЖЕО, ОСББ), представники житлово-експлуатаційної організації відповідають за утримання внутрішньобудинкової системи!

Переконайтеся в тому, що балансоутримувачі виконали всі необхідні заходи, щодо усунення проблеми. Серед найпоширеніших причин того, що радіатори холодні або ж прогріті частково є:

  1. Наявність повітря в системі (якщо холодні батареї опалення розташовані одна над одною по всьому стояку будинку, то швидше за все утворилися повітряні пробки. У найвищій точці стояка встановлюється так званий "кран Маєвського", призначений для стравлювання повітря з опалювальної системи. Після нескладної процедури видалення повітряного міхура ваші батареї почнуть нагріватися – роботи виконує балансоутримувач).
  2. Бруд у системі опалення (насамперед перевірте, чи нагріті труби, що підводять тепло до батарей. Поговоріть із сусідами зверху і знизу - у вас один опалювальний стояк. І якщо у них в квартирах тепло, тоді холодні батареї опалення у вашій квартирі є наслідком поганої циркуляції в них теплоносія. Простіше кажучи, вони забиті окалиною, оксидами металу та іншим брудом, який перешкоджає протіканню гарячої води. Такі батареї необхідно зняти і промити під напором, або ж замінити їх на нові).
  3. Втручання в внутрішньобудинкову систему опалення.

Якщо усі дії не дали позитивного результату, в такому разі звертайтеся до диспетчера теплопостачального підприємства та залишайте заявку. До вас буде направлено комісію для з’ясування ситуації та складання акту по факту виявлених проблем.

Також звертаємо увагу, що вузли обліку теплової енергії фіксують реально спожиту теплову енергію, тобто, якщо з якоїсь причини (аварійна ситуація на тепловій мережі)          теплоносій не подається до вашого будинку, то, відповідно, лічильник не фіксуватиме жодного процесу, тобто, вузол обліку показує, скільки теплової енергії споживає будинок.

Трапляється, що батареї гріють добре, але в будинку все одно холодно. Тоді проблема в самій будівлі. Адже більшість будинків радянського часу мають великі тепловтрати - близько 70%. Аби вберегти тепло у домівках варто утеплити їх за правилом «безперервної лінії» - стіни, горище, дах, підвал. Адже у випадку латкового утеплення окремих квартир може з’явитися пліснява та грибок, що шкодить конструкції будівлі.

Крім того, причина може бути в старих або неправильно встановлених вікнах, тому варто ретельно утеплювати щілини по периметру і регулювати гумки ущільнювача.

Тож, підсумуємо: за виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, а також за теплові мережі відповідає теплопостачальне підприємство, далі, починаючи від зовнішньої стіни будинку, за внутрішньобудинкову систему відповідає балансоутримувач (ЖЕК, ЖЕО, ОСББ), а за збереження тепла у помешканні має подбати сам споживач.

  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 55 16 55 (приймальня)
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • zmi@vmte.vn.ua
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Пт: 8:00 - 15:45
  • Обідня перерва: 12:00 - 12:45
  • Сб-Нд: Вихідні