Сплачувати за спожиті послуги до 20 числа щомісяця – не забаганка, а необхідність!

2021-01-12 14:20:27,
image

  Платіжки за послуги, спожиті в грудні, вінничани почали отримувати вже на цьому тижні, але рівень розрахунку на досить низькому рівні.
Населення станом на 12 січня сплатило лише 4 % від нарахувань. Загалом споживачі боргують понад 220 млн гривень. Значна частка від цієї суми – це борги споживачів за попередні періоди. Відтак, з місяця в місяць сума боргу лише зростає!
  Закликаємо  всіх перевірити свої рахунки і якщо є несплачені поточні нарахування або ж існує накопичений борг за попередні періоди, обов’язково сплатіть все вже зараз! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №630 за комунальні послуги необхідно розраховуватися до 20 числа щомісяця.

  Від  того, наскільки справно споживачі розраховуються за спожите, залежить рівень розрахунку підприємства за використані ресурси для надання послуг, зокрема, - це розрахунок КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» перед НАК «Нафтогаз України» за спожитий природний газ.
  Зважаючи на те, що в місті карантин, радимо скористатися способами сплати за послуги онлайн, аби не створювати масове скупчення людей. Нині є чимало інтернет-сервісів, за допомогою яких можна сплатити за комунальні послуги швидко та зручно:

-  інтернет-сервіси: один із таких  - pay.vn.ua. Достатньо зареєструватися і будете бачити всі нарахування. Зручний спосіб отримувати платіжки і сплачувати онлайн.

- банкінги: ледь не кожен банк зараз має інтернет-банкінг, завдяки якому можна сплачувати за комунальні послуги. Як все функціонує -  дізнавайтеся, зателефонувавши  в той банк, картку якого Ви маєте. Впевнені, що фахівці банківської установи  з радістю допоможуть своїм клієнтам у цій справі.

- термінали: Якщо у вас немає платіжної карти і Ви все ж бажаєте сплатити готівкою, радимо скористатися спеціальними банківськими терміналами, щоб не стояти в чергах в банківських установах чи Укрпошті: їх є чимало у кожному куточку міста.

  Незважаючи на карантин, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» забезпечує послугою всіх споживачів. У випадку виникнення аварійних ситуацій – роботи виконуються вчасно та в повному обсязі. Адже наша головна мета – забезпечувати якісною послугою всіх споживачів 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік.      Тож виконайте свій обов’язок  - сплатіть за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання вчасно та в повному обсязі - до 20 січня.



  • 21100 Україна, Вінницька обл.,м.Вінниця, вул.600-річчя, 13
  • (0432) 43 34 95 (диспетчер)
  • (0432) 46 03 45 (група по роботі з населенням)
  • office@vmte.vn.ua
  • http://www.vmte.vn.ua
  • Пн-Чт: 8:00 - 17:00
  • Обідня перерва: 12:00 - 13:00
  • Пт-Сб-Нд: Вихідні



Актуальні теми: відеороз’яснення