
Платіжки за послуги, спожиті в грудні, вінничани почали отримувати вже на цьому тижні, але рівень розрахунку на досить низькому рівні.
Населення станом на 12 січня сплатило лише 4 % від нарахувань. Загалом споживачі боргують понад 220 млн гривень. Значна частка від цієї суми – це борги споживачів за попередні періоди. Відтак, з місяця в місяць сума боргу лише зростає!
Закликаємо всіх перевірити свої рахунки і якщо є несплачені поточні нарахування або ж існує накопичений борг за попередні періоди, обов’язково сплатіть все вже зараз! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №630 за комунальні послуги необхідно розраховуватися до 20 числа щомісяця.
Від того, наскільки справно споживачі розраховуються за спожите, залежить рівень розрахунку підприємства за використані ресурси для надання послуг, зокрема, - це розрахунок КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» перед НАК «Нафтогаз України» за спожитий природний газ.
Зважаючи на те, що в місті карантин, радимо скористатися способами сплати за послуги онлайн, аби не створювати масове скупчення людей. Нині є чимало інтернет-сервісів, за допомогою яких можна сплатити за комунальні послуги швидко та зручно:
- інтернет-сервіси: один із таких - pay.vn.ua. Достатньо зареєструватися і будете бачити всі нарахування. Зручний спосіб отримувати платіжки і сплачувати онлайн.
- банкінги: ледь не кожен банк зараз має інтернет-банкінг, завдяки якому можна сплачувати за комунальні послуги. Як все функціонує - дізнавайтеся, зателефонувавши в той банк, картку якого Ви маєте. Впевнені, що фахівці банківської установи з радістю допоможуть своїм клієнтам у цій справі.
- термінали: Якщо у вас немає платіжної карти і Ви все ж бажаєте сплатити готівкою, радимо скористатися спеціальними банківськими терміналами, щоб не стояти в чергах в банківських установах чи Укрпошті: їх є чимало у кожному куточку міста.
Незважаючи на карантин, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» забезпечує послугою всіх споживачів. У випадку виникнення аварійних ситуацій – роботи виконуються вчасно та в повному обсязі. Адже наша головна мета – забезпечувати якісною послугою всіх споживачів 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. Тож виконайте свій обов’язок - сплатіть за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання вчасно та в повному обсязі - до 20 січня.